


Consistență | gel |
Tipul de ten | pentru toate tipurile de piele |
Tipuri de seturi | ambalaj economic |
Produsul după ras Collistar Uomo Hydro-Gel After-Shave Fresh Effect calmează fața și îi asigură regenerarea necesară.
Setul conține:
- Hydro-Gel After-Shave Fresh Effect gel după bărbierit 100 ml
- Toning Shower Gel gel de duș 30 ml
Caracteristici:
- reduce roșeața și calmează pielea
- împrospătează tenul obosit
- hidratează pielea în profunzime
- întărește bariera de protecție a pielii
Cum se utilizează:
Se aplică pe fața rasă și pe gât. Se lasă să se absoarbă.
Compoziție completă
AQUA, ALCOHOL DENAT., GLYCERIN, CYCLOPENTASILOXANE, AMMONIUM ACRYLOYLDIMETHYLTAURATE/VP COPOLYMER, PARFUM, PHENOXYETHANOL, ALLANTOIN, CAPRYLYL GLYCOL, DIMETHICONE/VINYL DIMETHICONE CROSSPOLYMER, HYDROXYPROPYL GUAR, BENZOPHENONE-4, SODIUM POLYACRYLATE, BISABOLOL, HELIANTHUS ANNUUS SEED OIL, TRIETHANOLAMINE, PROPYLENE GLYCOL, PPG-26-BUTETH-26, PEG-40 HYDROGENATED CASTOR OIL, MENTHYL LACTATE, SODIUM HYALURONATE, STYRENE/ACRYLATES COPOLYMER, LACTIC ACID, RETINYL PALMITATE, NIACINAMIDE, CRATAEGUS MONOGYNA FLOWER EXTRACT, SODIUM STARCH OCTENYLSUCCINATE, CALCIUM PANTOTHENATE, MALTODEXTRIN, SODIUM ASCORBYL PHOSPHATE, VACCINIUM MYRTILLUS FRUIT EXTRACT, TOCOPHERYL ACETATE, PYRIDOXINE HCL, CI 42090, BHT, SILICA, ASCORBYL PALMITATE, BENZYL SALICYLATE,COUMARIN, EUGENOL, HEXYL CINNAMAL, LIMONENE, LINALOOL
Pentru compoziția produsului este responsabil producătorul. Datorită posibilelor modificări, vă recomandăm să verificați compoziția produsului direct pe ambalajul acestuia.
Parfumurile Collistar | Cosmetica Collistar – Collistar a început ca o divizie în cadrul unei firme italiene de medicamente. În anul 1983, odată cu venirea la conducere a Danielei Sacerdote, dezvoltarea firmei a căpătat o cu totul altă direcție. Astăzi puteți cumpăra produsele acestui brand în aproximativ 2500 de parfumerii și magazine din Italia și în peste 3000 de centre de vânzare din străinătate.
Filozofia firmei este simplă – aceea de a oferi cosmetică de o calitate și o eficiență excepțională, la prețuri concurențiale. Collistar se mândrește cu faptul că poate mulțumi chiar și cea mai exigentă clientelă din toate grupurile țintă – tineri, seniori, persoane cu pielea foarte sensibilă sau uscată etc.
Datorită acestei abordări, Collistar se poate mândri cu numeroase succese. Este un producător de parfumuri important și a dezvoltat o întreagă gamă de produse cu adevărat revoluționare – capsule cu ser pentru piele, pudră de bronzat compactă și alte produse unicat. Unul dintre acestea, Nourishing Supermoisturizing Compact Cream (Crema hrănitoare compactă superhidratantă) a fost chiar expus în Muzeul Naţional de Știință și Tehnică Leonardo da Vinci din Milano.
Nu este de mirare că, pe anumite segmente strategice (preparate anticelulită, produse bărbăteşti, împotriva îmbătrânirii etc.), Collistar a reușit să capteze un mare procentaj din piaţă. De o imensă popularitate se bucură, de exemplu, gama sa de produse de aromaterapie sau spray-urile pentru bronzat cu o concepţie originală.
Collistar este inovator și în domeniul marketingului. A fost printre primii în lume care a introdus pentru produsele cosmetice campanii de reclamă în stilul „redacțional“. Paginile sale de internet amintesc de cataloagele clasice tipărite, atât din punct de vedere al designului, cât și al conținutului – găsiți fotografii, descrieri detaliate și, bineînțeles, preţurile.
Brandul Collistar îi atrage cu siguranță pe toți cei care doresc să cunoască cele mai bune parfumuri italienești, cosmetica eficientă și de bună calitate, precum şi pe cei care suferă de celulită sau diferite probleme dermatologice.
Este posibil ca produsul să aibă alt ambalaj decât cel afișat.
Hydro-Gel After-Shave Fresh Effect gel după bărbierit 100 ml + Toning Shower Gel gel de duș 30 ml