CollistarAttivi Puri Hyaluronic Acid + Peptides ser cu efect de lifting zona ochilor
Serul pentru ochi Collistar Attivi Puri Hyaluronic Acid + Peptides hrănește intens pielea din jurul ochilor, conferindu-i un aspect tineresc.
Caracteristici:
- are efect de lifting
- umple ridurile și liniile
- reface elasticitatea pielii
- elimină pungile și cercurile întunecate de sub ochi
- hrănește intens zona ochilor
- hidratează și regenerează pielea în profunzime
- netezește eficient liniile și ridurile fine
- combate îmbătrânirea pielii
Ingrediente:
- nu conține parfum
Cum se utilizează:
Se aplică pe zona curată din jurul ochilor și se tapotează ușor, cu vârfurile degetelor.
Caracteristici
Tipul de ten | pentru toate tipurile de piele, ten uscat, riduri și ten matur |
Efect | calmare, anti-age, lifting, revitalizare, regenerare, nutriție, împotriva cearcănelor, fermitate |
Protecție împotriva soarelui | fără SPF |
Când se utilizează | ziua și noaptea |
Compoziție completă
AQUA, PENTYLENE GLYCOL, BUTYLENE GLYCOL, SODIUM HYALURONATE, SODIUM ACETYLATED HYALURONATE, SODIUM HYALURONATE CROSSPOLYMER, HYDROLYZED SODIUM HYALURONATE, HYDROXYACETOPHENONE, FRUCTOSE, HYDROXYETHYLCELLULOSE, ALGIN, CAPRYLYL GLYCOL, 1,2-HEXANEDIOL, PROPANEDIOL, GLYCERIN, XANTHAN GUM, SODIUM PHYTATE, WITHANIA SOMNIFERA ROOT EXTRACT, SODIUM HYDROXIDE, GLYCERYL CAPRYLATE, BACILLUS FERMENT, ACETYL TETRAPEPTIDE-5, CITRIC ACID, ETHYLHEXYLGLYCERIN, ACETYL HEXAPEPTIDE-8
Pentru compoziția produsului este responsabil producătorul. Datorită posibilelor modificări, vă recomandăm să verificați compoziția produsului direct pe ambalajul acestuia.
Parfumurile Collistar | Cosmetica Collistar – Collistar a început ca o divizie în cadrul unei firme italiene de medicamente. În anul 1983, odată cu venirea la conducere a Danielei Sacerdote, dezvoltarea firmei a căpătat o cu totul altă direcție. Astăzi puteți cumpăra produsele acestui brand în aproximativ 2500 de parfumerii și magazine din Italia și în peste 3000 de centre de vânzare din străinătate.
Filozofia firmei este simplă – aceea de a oferi cosmetică de o calitate și o eficiență excepțională, la prețuri concurențiale. Collistar se mândrește cu faptul că poate mulțumi chiar și cea mai exigentă clientelă din toate grupurile țintă – tineri, seniori, persoane cu pielea foarte sensibilă sau uscată etc.
Datorită acestei abordări, Collistar se poate mândri cu numeroase succese. Este un producător de parfumuri important și a dezvoltat o întreagă gamă de produse cu adevărat revoluționare – capsule cu ser pentru piele, pudră de bronzat compactă și alte produse unicat. Unul dintre acestea, Nourishing Supermoisturizing Compact Cream (Crema hrănitoare compactă superhidratantă) a fost chiar expus în Muzeul Naţional de Știință și Tehnică Leonardo da Vinci din Milano.
Nu este de mirare că, pe anumite segmente strategice (preparate anticelulită, produse bărbăteşti, împotriva îmbătrânirii etc.), Collistar a reușit să capteze un mare procentaj din piaţă. De o imensă popularitate se bucură, de exemplu, gama sa de produse de aromaterapie sau spray-urile pentru bronzat cu o concepţie originală.
Collistar este inovator și în domeniul marketingului. A fost printre primii în lume care a introdus pentru produsele cosmetice campanii de reclamă în stilul „redacțional“. Paginile sale de internet amintesc de cataloagele clasice tipărite, atât din punct de vedere al designului, cât și al conținutului – găsiți fotografii, descrieri detaliate și, bineînțeles, preţurile.
Brandul Collistar îi atrage cu siguranță pe toți cei care doresc să cunoască cele mai bune parfumuri italienești, cosmetica eficientă și de bună calitate, precum şi pe cei care suferă de celulită sau diferite probleme dermatologice.