Bourjois Volume Reveal

mascara pentru volum cu oglinda mica

1×
Bourjois Volume Reveal mascara pentru volum cu oglinda mica
Bourjois Volume Reveal mascara pentru volum cu oglinda mica
Bourjois Volume Reveal mascara pentru volum cu oglinda mica
culoare Ultra Black 7,5 ml
48RON

Cod: BOU1357 | Mai mult de 20 buc. în stoc
buc.
Un cadou pentru tine
Achiziționați produsele cosmetice decorative ale brandurilor Rimmel, Bourjois și Max Factor acum cu până la 30% reducere. Folosiți codul promoțional 30brandro în coșul de cumpărături. Oferta nu se aplică la produsele aflate la reducere sau lichidare de stoc.
Livrarea prin Cargus. Data estimată de livrare:
vineri, 22.03.2019
Ridicare personală
vineri, 22.03.2019
Bourjois Volume Reveal
culoare Ultra Black 7,5 ml | 48RON

Descriere cosmetice Bourjois Volume Reveal

Cu rimelul Bourjois Volume Reveal ,genele capătă un volum maxim. Produsul împiedică întărirea genelor, ceea ce permite o stratificare practic nelimitată.

Oglinda practică, încorporată direct în ambalaj, permite accentuarea ochilor în orice moment al zilei.

Caracteristici:

  • împiedică întărirea genelor și permite stratificarea culorii
  • conferă un plus de volum și separă fiecare geană
  • nu formează cocoloașe, iar genele devin flexibile și lucioase
  • culoare ultra neagră, pentru gene de vis
  • rimelul are încorporat în ambalaj o oglindă practică

Compoziție:

  • cauciuc siliconic - împiedică lipirea genelor
  • ceară naturală - asigură strălucire și flexibilitate
  • pigmenți minerali - asigură intensitatea culorii

Mod de aplicare:
Se aplică prin periere în zigzag, pe toată lungimea genelor, de la bază spre vârfuri. Se reaplică, în caz că se dorește un volum mai mare.

Caracteristici

Rezistent la apă
nu
Tipuri de mascara
pentru volum

Despre brand Bourjois

Brand-ul francez Bourjois, fondat în anul 1863 de către vizionarul Joseph-Albert Ponsine, este specializat mai ales în cosmetica decorativă. Primele sale produse au fost bastonașele de machiaj pe bază de ceară, destinate cu precădere actorilor de teatru și purtând nume comice ca „Jealous“ („gelos“) sau „Lovesick“ („bolnav de Dragoste”).
La momentul actual, Bourjois oferă o gamă variată de produse – rimel, dermatografe, rujuri, demachiante, deodorante, geluri de duş, parfumuri și altele – destinate mai ales femeilor. Se străduieşte însă să-şi urmeze filozofia originală și să ofere clienților calitate de vârf la preţuri rezonabile. Fardurile Bourjois sunt îndrăznețe, elegante și de bun gust, potrivite oricărei ocazii și dispoziții. Parfumurile vă surprind prin senzualitate și intensitate.
De menționat că „sora mai tânără a lui Chanel“ (cum se prezintă însăși marca Bourjois) este literalmente obsedată de culori. În catalogul său găsiți 400 de nuanțe, dintre care un sfert se schimbă în fiecare an, în funcție de trendurile actuale. Un mare accent se pune pe designul ambalajului – Bourjois chiar lansează cu regularitate ediții de colecție limitate, în stil vintage.
Bourjois se mândrește cu străduința sa neîncetată de a dezvolta produse noi. A inventat, printre altele, rimelul cu două capete (Coup de Théâtre) sau fardurile de pleoape pudră în cutiuțe, cu pensula inclusă (Suivez Mon Regard). Cosmetica Bourjois este îndrăgită nu doar de stiliștii profesionişti, ci și de o serie de celebrități ca, de exemplu, Kate Hudson, Jessica Simpson, Kate Middleton sau membrii faimosului grup One Direction.
Marca Bourjois îi va încânta cu siguranță pe toți cei care doresc să arate bine şi să-și creeze propria imagine personalizată, sunt creativi.