Bourjois Volume Clubbing

mascara cu efect de volum

1×
Bourjois Volume Clubbing mascara cu efect de volum
Bourjois Volume Clubbing mascara cu efect de volum
Bourjois Volume Clubbing mascara cu efect de volum
Bourjois Volume Clubbing mascara cu efect de volum
Bourjois Volume Clubbing mascara cu efect de volum
Bourjois Volume Clubbing mascara cu efect de volum
Bourjois Volume Clubbing mascara cu efect de volum
Bourjois Volume Clubbing mascara cu efect de volum
culoare 75 Ultra Black 9 ml
29RON

Cod: BOU0694 | Mai mult de 20 buc. în stoc
buc.
Livrarea prin Cargus. Data estimată de livrare:
miercuri 27.03.2019
Ridicare personală
miercuri 27.03.2019
Bourjois Volume Clubbing
culoare 75 Ultra Black 9 ml | 29RON

Descriere cosmetice Bourjois Volume Clubbing

Rimelul Bourjois Volume Clubbing, cu peria brevetată 360°, evidențiază frumos genele, pentru o privire pătrunzătoare, care rezistă toată ziua la muncă sau toată noaptea la club.

Caracteristici:

  • creează un volum maxim, fără să lipească
  • acoperă uniform genele și le evidențiază frumos
  • foarte rezistent la transfer și la transpirație, efect de lungă durată
  • peria flexibilă previne formarea cocoloașelor

Compoziție:

  • vinil - îmbunătățește rezistența rimelului
  • pigmenți minerali negri

Mod de aplicare:
Peria se plasează la baza genelor și se deplasează spre vârfuri, cu mișcări mici, în zigzag. Se repetă aplicarea pe genele de jos. Dacă este nevoie, se aplică al doilea strat.

Caracteristici

Culoare
negru
Rezistent la apă
nu
Tipuri de mascara
pentru curbare, pentru ochi sensibili, pentru volum

Despre brand Bourjois

Brand-ul francez Bourjois, fondat în anul 1863 de către vizionarul Joseph-Albert Ponsine, este specializat mai ales în cosmetica decorativă. Primele sale produse au fost bastonașele de machiaj pe bază de ceară, destinate cu precădere actorilor de teatru și purtând nume comice ca „Jealous“ („gelos“) sau „Lovesick“ („bolnav de Dragoste”).
La momentul actual, Bourjois oferă o gamă variată de produse – rimel, dermatografe, rujuri, demachiante, deodorante, geluri de duş, parfumuri și altele – destinate mai ales femeilor. Se străduieşte însă să-şi urmeze filozofia originală și să ofere clienților calitate de vârf la preţuri rezonabile. Fardurile Bourjois sunt îndrăznețe, elegante și de bun gust, potrivite oricărei ocazii și dispoziții. Parfumurile vă surprind prin senzualitate și intensitate.
De menționat că „sora mai tânără a lui Chanel“ (cum se prezintă însăși marca Bourjois) este literalmente obsedată de culori. În catalogul său găsiți 400 de nuanțe, dintre care un sfert se schimbă în fiecare an, în funcție de trendurile actuale. Un mare accent se pune pe designul ambalajului – Bourjois chiar lansează cu regularitate ediții de colecție limitate, în stil vintage.
Bourjois se mândrește cu străduința sa neîncetată de a dezvolta produse noi. A inventat, printre altele, rimelul cu două capete (Coup de Théâtre) sau fardurile de pleoape pudră în cutiuțe, cu pensula inclusă (Suivez Mon Regard). Cosmetica Bourjois este îndrăgită nu doar de stiliștii profesionişti, ci și de o serie de celebrități ca, de exemplu, Kate Hudson, Jessica Simpson, Kate Middleton sau membrii faimosului grup One Direction.
Marca Bourjois îi va încânta cu siguranță pe toți cei care doresc să arate bine şi să-și creeze propria imagine personalizată, sunt creativi.