Bourjois Cleansers & Toners

apa pentru curatare cu particule micele

Bourjois Cleansers & Toners apa pentru curatare cu particule micele
Bourjois Cleansers & Toners apa pentru curatare cu particule micele
Bourjois Cleansers & Toners apa pentru curatare cu particule micele
250 ml
29RON

Cod: BOU0194 | Mai mult de 20 buc. în stoc
buc.
Un cadou pentru tine
Cumpărați produsele Bourjois acum cu 30% reducere. Folosiți codul promoțional bourjois30ro. Fii la modă cu Bourjois!
Livrarea prin Cargus. Data estimata pentru livrare:
luni, 17.12.2018
ridicare personală
luni, 17.12.2018
Bourjois Cleansers & Toners
250 ml | 29RON

Descriere cosmetice Bourjois Cleansers & Toners

Apa micelară Bourjois curăță fața de fond de ten și de impurități și ajută la calmarea tenului.

Caracteristici:

  • debarasează pielea de impurități și de resturile de machiaj
  • lasă pielea fină și suplă
  • calmează și înviorează tenul
  • respectă zona sensibilă a ochilor

Compoziție:

  • produs testat dermatologic și oftalmologic
  • ingrediente hipoalergenice
  • fără alcool și parfum

Mod de aplicare:
Se aplică pe un tampon de vată pentru curățarea zilnică a feței și a ochilor, dimineața și seara.

Caracteristici

Tipul de ten
pentru toate tipurile de piele

Despre brand Bourjois

Brand-ul francez Bourjois, fondat în anul 1863 de către vizionarul Joseph-Albert Ponsine, este specializat mai ales în cosmetica decorativă. Primele sale produse au fost bastonașele de machiaj pe bază de ceară, destinate cu precădere actorilor de teatru și purtând nume comice ca „Jealous“ („gelos“) sau „Lovesick“ („bolnav de Dragoste”).
La momentul actual, Bourjois oferă o gamă variată de produse – rimel, dermatografe, rujuri, demachiante, deodorante, geluri de duş, parfumuri și altele – destinate mai ales femeilor. Se străduieşte însă să-şi urmeze filozofia originală și să ofere clienților calitate de vârf la preţuri rezonabile. Fardurile Bourjois sunt îndrăznețe, elegante și de bun gust, potrivite oricărei ocazii și dispoziții. Parfumurile vă surprind prin senzualitate și intensitate.
De menționat că „sora mai tânără a lui Chanel“ (cum se prezintă însăși marca Bourjois) este literalmente obsedată de culori. În catalogul său găsiți 400 de nuanțe, dintre care un sfert se schimbă în fiecare an, în funcție de trendurile actuale. Un mare accent se pune pe designul ambalajului – Bourjois chiar lansează cu regularitate ediții de colecție limitate, în stil vintage.
Bourjois se mândrește cu străduința sa neîncetată de a dezvolta produse noi. A inventat, printre altele, rimelul cu două capete (Coup de Théâtre) sau fardurile de pleoape pudră în cutiuțe, cu pensula inclusă (Suivez Mon Regard). Cosmetica Bourjois este îndrăgită nu doar de stiliștii profesionişti, ci și de o serie de celebrități ca, de exemplu, Kate Hudson, Jessica Simpson, Kate Middleton sau membrii faimosului grup One Direction.
Marca Bourjois îi va încânta cu siguranță pe toți cei care doresc să arate bine şi să-și creeze propria imagine personalizată, sunt creativi.