Campanie globală
Movember a început subtil în 2003, când doi prieteni din Australia au decis, la o bere, să readucă mustața în lumea modei. Și pentru ca mișcarea să aibă rost, și-au corelat viziunea cu un subiect despre care nu s-a vorbit prea mult. Cu problematica privind prevenția cancerului de prostată. În primul an, au existat doar treizeci de "mustăcioși" movember. Un an mai târziu, numărul lor era de câteva sute și au reușit să strângă primii 54.000 de dolari pentru a sprijini măsurile de prevenire.
Iar apoi? Boom! Care a ajutat la susținerea a peste 1.250 de proiecte de-a lungul anilor, în valoare de câteva sute de milioane de dolari, axate pe acțiuni de prevenire în domeniul sănătății, nu doar în ceea ce privește cancerul de prostată, ci și cancerul testicular și probleme de prevenire a sănătății mintale. Pentru că și băieții plâng câteodată și au nevoie de ajutor și nu știu că pot să îl ceară (și să nu le fie rușine).
Și astfel, ne așteaptă din nou movember, când mii de bărbați din întreaga lume își vor expune "moustache" pe tot parcursul „november”. Pentru că tocmai acestea sunt cuvintele care au creat ideea de Movember. Și îi vom oferi spațiu și noi. Cum? Încurajându-i pe bărbații noștri dragi să își crească mustață și să contribuie la discutarea unor probleme importante cu cei care au nevoie să vorbească despre asta. Poate chiar și pentru sine.