





Note varf Notele de vârf – Ele se dezvoltă imediat după aplicarea parfumului. Creează prima impresie și tind să fie destul de intense, dar nu și de lungă durată. | tonuri marine, mandarina verde |
Note inima Notele de mijloc – (sau inima parfumului) se resimt la câteva minute după ce notele de vârf se dispar. Notele de mijloc au o persistență de 2-3 ore. | lavanda, salvie, muscata |
Note baza Notele de bază - Ultimele și, de multe ori, cu cea mai îndelungată persistență pe piele. Țin undeva de la 4 ore la peste o zi. | patchouli, vetiver |
Grupe de parfumuri | citrice, aromatice, acvatice |
Un parfum inspirat de spuma valurilor și soarele Mediteranei, destinat să persiste timp îndelungat pe piele. Cu o sticlă prețioasă reîncărcabilă, apa de parfum pentru bărbați Armani Acqua di Giò Pour Homme îmbină note marine inovatoare cu mandarine verzi naturale, salvie, vetiver și patchouli, oferind o intensitate sporită ce vă amintește de plaje răcoritoare. Ingredientele naturale din surse durabile și conceptul sticlei fac din acest parfum unul prietenos cu mediul și adaptat nevoilor actuale.
- apă de parfum pentru bărbații activi
- conține note marine și accente verzi
- sticla reîncărcabilă și concepută ecologic
Compoziția parfumului:
Parfumul se deschide cu note de vârf ademenitoare de mandarine și citrice, inspirate de copilăria lui Giorgio Armani pe pământ mediteranean. Călătoria olfactivă continuă cu o combinație din salvie Clary de Provence, lavandin proaspăt și geranium din Madagascar ce redau prospețimea și construiesc personalitatea parfumului. Baza este una lemnoasă din patchouli de Guatemala, ceea ce oferă o rezistență îndelungată întreaga zi.
Povestea parfumului:
Armani Acqua di Giò Pour Homme este un parfum care activează prezentul, dar este conceput pentru viitor. Ambalajul reciclabil și conceptul ecologic care stă la baza alegerii ingredientelor și a construcției sticlei, fac din acest parfum un mijloc de conștientizare a mediului. „Rezistența” este cuvântul cheie după care se aleg esențele și se ghidează procesul de producție.
Flaconul iconic, reîncărcabil, este acoperit cu un capac din lemn închis la culoare, evocând echilibrul dintre arhitectură și natură.