Machiajul ca accesoriu care pune în valoare frumusețea fără a masca sau altera autenticitatea unei persoane. Acesta este modul în care brandul italian Measuda Milano privește cosmeticele decorative pe care dorește să le aducă oamenilor din întreaga lume. Scopul său este de a contribui la dezvăluirea frumuseții naturale a fiecărei persoane și subliniază faptul că frumusețea este universală și nu este limitată de stereotipuri.
În anul 2007, brandul Measuda Milano a fost fondat de frații Buaron, după o lungă perioadă de observare, cercetare și experimentare. Scopul lor a fost acela de a crea produse cosmetice care să încurajeze ideea de frumusețe universală, în afara oricăror stereotipuri. Încă de la început, echipa Mesauda s-a concentrat pe dezvoltarea de produse care respectă diversitatea și trăsăturile individuale ale fiecărei persoane. Accentul pus pe inovație și pe produse de înaltă performanță permite brandului să își îndeplinească misiunea de a ajuta oamenii să se simtă fericiți și încrezători în propria piele. Această misiune este surprinsă în numele Mesauda, care înseamnă fericire în limba arabă.
Încercați și dvs. cosmeticele Mesauda dezvoltate în cele mai bune laboratoare din Italia și Europa, cu accent pe experiența senzorială de utilizare și pe alegerea nuanțelor care oferă o senzație unică și o performanță ridicată. Brandul Mesauda încearcă să evidențieze individualitatea, curajul, pasiunea și senzualitatea, care se reflectă în toate produsele sale. În plus, fiecare paletă Mesauda Milano, rimel Mesauda Milano și alte produse celebre se bazează pe cea mai recentă tehnologie pentru a maximiza eficiența și calitatea.
întregul text