Guerlain L’Essentiel

machiaj persistent SPF 20

Guerlain L’Essentiel machiaj persistent SPF 20
Guerlain L’Essentiel machiaj persistent SPF 20
culoare 00N Porcelaine/Porcelain 30 ml
195RON

Cod: GUR10901 | Mai mult de 5 buc. în stoc
1
Livrarea prin Cargus. Data estimată de livrare:
marți 27.08.2019
Ridicare personală
luni 26.08.2019
Guerlain L’Essentiel
culoare 00N Porcelaine/Porcelain 30 ml | 195RON

Descrierea produsului Guerlain L’Essentiel

Sunteți în căutarea unui fond de ten care să ofere un aspect perfect, dar totuși natural, și care să lase tenul să respire? Fondul de ten cu persistență îndelungată Guerlain L‘Essentiel se contopește perfect cu tenul, îi uniformizează nuanța până la 16 ore și, datorită SPF 20, îl protejează față de influențele negative ale radiațiilor UV.

Caracteristici:

  • uniformizează tenul perfect, până la 16 ore
  • oferă o acoperire lejeră spre medie
  • conferă tenului un aspect plăcut și neted
  • nu încarcă tenul, lăsându-l să respire
  • previne murdărirea tenului
  • hidratează eficient tenul în timpul zilei
  • folosirea sa zilnică reduce apariția impurităților
  • are un parfum fin, cu note de migdale, santal, mosc și boabe de tonka

Compoziție:

  • 97 % ingrediente de origine naturală
  • extract din planta de tara spinosa - previne murdărirea tenului
  • alge marine roșii - ajută la detoxificarea tenului
  • extract de boabe de cacao - conferă tenului hidratare durabilă
  • probiotice, prebiotice - fortifică bariera protectoare naturală a tenului
  • SPF 20 - protejează pielea față de efectele radiațiilor solare

Mod de aplicare:
Aplicați fondul de ten pe față, cu tușe fine, și întindeți-l uniform. Puteți folosi degetele, buretele sau o pensulă.

Caracteristici

Consistență
fond de ten lichid
După tipul de acoperire
Medie, Ușoară
Protecție împotriva soarelui
cu SPF
Rezistent la apă
nu
Tipul de ten
pentru toate tipurile de piele

Despre brand Guerlain

Parfumurile Guerlain | Cosmeticele Guerlain - legendă în lumea cosmeticelor şi a parfumurilor. Guerlain, brand legendar de parfumuri franţuzeşti, de produse pentru îngrijirea pielii şi de cosmetice decorative, face parte dintre producătorii cei mai renumiţi, iar, datorită tradiţiei sale de peste 180 de ani, se numără printre cei mai vechi.

A fost fondat în 1828 de către Pierre-François-Pascal Guerlain, care a început să-şi vândă propriile parfumuri, ape de toaletă şi produse cosmetice în primul său magazin din Paris. La mijlocul secolului al XIX-lea, Guerlain era cel mai căutat parfumier din Paris, datorită conceptului său de personalizare a parfumurilor - a creat, de exemplu, Eau Impériale pentru Ducesa Eugenie, soţia lui Napoleon al III-lea. De-a lungul timpului, a câştigat clienţi la cele mai multe curţi regale europene. Dintre aceştia nu au lipsit regina Victoria a Marii Britanii, regina Isabela a Spaniei sau împărăteasa austriacă Sissi.

Din anul 1860, când Pierre-Francois-Pascal Guerlain a creat primul său parfum Eau de Cologne Impériale, au apărut sub marca Guerlain peste 200 de parfumuri pentru bărbaţi şi femei. Printre creatori, în afară de fondatorul brand-ului, s-au aflat şi descendenţii lui Jacques Guerlain, Jean- Paul Guerlain sau Aimé Guerlain.

Guerlain a folosit întotdeauna materiale rare şi de lux, ca, de exemplu, vanilia franceză sau ylang-ylang-ul din propriile sale plantaţii din Insulele Comore. A fost un inovator şi în utilizarea materialelor sintetice. Parfumul Jicky a fost în 1889 primul în care Aimé Guerlain a adăugat cumarină.

De asemenea, produsele cosmetice decorative şi produsele de îngrijire a pielii Guerlain au fost întotdeauna inovatoare, fiind fabricate cu cele mai moderne tehnici şi folosind materiale de cea mai înaltă calitate. Brand-ul se mândreşte cu numeroase premiere, cum ar fi primul machiaj solid, realizat în 1840 sau primul ser creat după o expertiză veche de un secol, în 1950. În acel moment era vorba de o metodă cu totul nouă, de aplicare a produselor de îngrijire a pielii.

Guerlain a fost până în 1994 o afacere de familie, condusă de mai multe generaţii de descendenţi ai lui Pierre-François-Pascal. Ulterior, a fost achiziţionat de grupul Louis Vuitton Moet Hennessy, dar faima sa a rezistat. De la parfumuri, la produse pentru îngrijirea corpului şi a pielii, până la produse cosmetice decorative, fiecare dintre produsele Guerlain, existente într-o gamă extrem de largă, rămâne o garanţie a calităţii superioare.

Nu e deci de mirare că Guerlain se asociază, chiar şi astăzi, cu nume sonore din viaţa publică. În timpurile moderne, reprezentanţilor curţilor regale iubitori de Guerlain li se adaugă celebrităţi, cum ar fi Rihanna, Courtney Love, Jennifer Lopez, Jessica Biel, Karolina Kurkova, Gwyneth Paltrow, Paris Hilton, Natalia Vodianova sau – cu ceva timp în urmă - Marilyn Monroe.

„Creaţi produse bune şi nu faceţi nicicând compromisuri privind calitatea. Cât despre celelalte, găsiţi idei simple şi puneţi-le în aplicare conştiincios.“ (Pierre-François-Pascal Guerlain)