De 80 de ani, brandul Durex contribuie la o viaţă sexuală sănătoasă şi mulţumitoare, pentru oamenii din întreaga lume. În acest timp, compania a dobândit o gamă largă de cunoştinţe, aducându-şi produsele la calitatea maximă. În prezent, compania Durex este un producător de elită în domeniul prezervativelor, iar produsele firmei sunt disponibile în peste 150 de ţări. În afară de prezervative, din oferta firmei Durex mai fac parte gelurile lubrifiante, care sporesc plăcerea actului sexual.
Filozofia brandului Durex este de a le aduce oamenilor tot ce este mai bun pentru viaţa sexuală, asigurând în acelaşi timp protecţia sănătăţii umane. De aceea, compania Durex cooperează adesea cu specialiştii din domeniul asistenţei medicale şi cu diferite organizaţii, inclusiv Organizaţia Mondială a Sănătăţii, UNAIDS şi Fondul ONU pentru Populaţie.
Obiectivul firmei Durex este de a promova sănătatea sexuală şi de a sublinia importanţa utilizării prezervativului, ca mijloc de protecţie eficient împotriva bolilor cu transmitere sexuală. Numele Durex este o abreviere a trei cuvinte care exprimă cele trei caracteristici de bază ale produselor companiei: Durability (durabilitate), Reliability (fiabilitate) şi Excellence (excelenţă).