BourjoisTwist Up The Volume mascara cu efect de volum perie 2 in 1

10×
Bourjois Twist Up The Volume mascara cu efect de volum perie 2 in 1
Bourjois Twist Up The Volume mascara cu efect de volum perie 2 in 1
culoare 21 Black 8 ml
50RON

625,00RON / 100 ml, incl. TVA
Cod: BOU0752 | În stoc
1
Livrarea prin Cargus. Data estimată de livrare:
începând de mâine vineri 06.08.2021
Ridicare personală
începând de astăzi

Descriere Bourjois Twist Up The Volume
Caracteristici

Rimelul Bourjois Twist Up The Volume dispune de un mecanism rotativ, care-i asigură un efect dublu - mai întâi desparte și prelungește genele, apoi adaugă volum.

Caracteristici:

  • peria 2 în 1 alungește genele și le conferă un volum maxim
  • permite aplicarea uniformă a rimelului
  • captează chiar și genele cele mai mici și mai fine
  • asigură culorii o rezistență de lungă durată

Compoziție:

  • ceară naturală - mărește volumul genelor
  • esteri de jojoba - efect de hrănire

Mod de aplicare:
Pentru separarea și prelungirea genelor, se plasează rimelul în poziția 1 și se perie genele, cu mișcări ușoare. Apoi se plasează rimelul în poziția 2, pentru crearea volumului și se repetă aplicarea.

Compoziție completă

AQUA (WATER),SYNTHETIC BEESWAX,CERA ALBA (BEESWAX),CI 77499 (IRON OXIDES),PALMITIC ACID,STEARIC ACID,JOJOBA ESTERS,GLYCERIN,COPERNICIA CERIFERA (CARNAUBA) WAX,AMINOMETHYL PROPANEDIOL,CAPRYLYL GLYCOL,HYDROXYETHYLCELLULOSE,METHYLPROPANEDIOL,PHENOXYETHANOL,SIMETHICONE,TOCOPHEROL. 12BMY008-1 Pentru compoziția produsului este responsabil producătorul. Datorită posibilelor modificări, vă recomandăm să verificați compoziția produsului direct pe ambalajul acestuia.
Întregul text

Caracteristici

Culoare
negru
Tipuri de mascara
pentru alungire, pentru ochi sensibili, pentru volum

Despre brand Bourjois

Brand-ul francez Bourjois, fondat în anul 1863 de către vizionarul Joseph-Albert Ponsine, este specializat mai ales în cosmetica decorativă. Primele sale produse au fost bastonașele de machiaj pe bază de ceară, destinate cu precădere actorilor de teatru și purtând nume comice ca „Jealous“ („gelos“) sau „Lovesick“ („bolnav de Dragoste”).
La momentul actual, Bourjois oferă o gamă variată de produse – rimel, dermatografe, rujuri, demachiante, deodorante, geluri de duş, parfumuri și altele – destinate mai ales femeilor. Se străduieşte însă să-şi urmeze filozofia originală și să ofere clienților calitate de vârf la preţuri rezonabile. Fardurile Bourjois sunt îndrăznețe, elegante și de bun gust, potrivite oricărei ocazii și dispoziții. Parfumurile vă surprind prin senzualitate și intensitate.
De menționat că „sora mai tânără a lui Chanel“ (cum se prezintă însăși marca Bourjois) este literalmente obsedată de culori. În catalogul său găsiți 400 de nuanțe, dintre care un sfert se schimbă în fiecare an, în funcție de trendurile actuale. Un mare accent se pune pe designul ambalajului – Bourjois chiar lansează cu regularitate ediții de colecție limitate, în stil vintage.
Bourjois se mândrește cu străduința sa neîncetată de a dezvolta produse noi. A inventat, printre altele, rimelul cu două capete (Coup de Théâtre) sau fardurile de pleoape pudră în cutiuțe, cu pensula inclusă (Suivez Mon Regard). Cosmetica Bourjois este îndrăgită nu doar de stiliștii profesionişti, ci și de o serie de celebrități ca, de exemplu, Kate Hudson, Jessica Simpson, Kate Middleton sau membrii faimosului grup One Direction.
Marca Bourjois îi va încânta cu siguranță pe toți cei care doresc să arate bine şi să-și creeze propria imagine personalizată, sunt creativi.

Rating Bourjois Twist Up The Volume9