Note varf Notele de vârf – Ele se dezvoltă imediat după aplicarea parfumului. Creează prima impresie și tind să fie destul de intense, dar nu și de lungă durată. | mandarina de Italia, limette, ananas |
Note inima Notele de mijloc – (sau inima parfumului) se resimt la câteva minute după ce notele de vârf se dispar. Notele de mijloc au o persistență de 2-3 ore. | lavanda, muscata, turta dulce |
Note baza Notele de bază - Ultimele și, de multe ori, cu cea mai îndelungată persistență pe piele. Țin undeva de la 4 ore la peste o zi. | vanilie, cihlimbar, lemn de cedru |
Grupe de parfumuri | orientale, picante |
Chiar și prezența dvs., oriunde v-ați afla, va deveni la fel de magică precum străzile din Roma, atunci când soarele iese la iveală. Apa de toaletă pentru bărbați, Valentino Uomo Born In Roma Yellow Dream va scoate în evidență energia dvs. interioară și hotărârea. Mulțumită acesteia, toată lumea vă va remarca prezența.
- un parfum oriental, cu tonuri picante și lemnoase
- lansat în duet cu apa de parfum pentru femei Valentino
- acest parfum este întruchipat de Anwar Hadid, fratele top-modelului Gigi Hadid
Compoziția parfumului
Încă de la primele note, simțurile dvs. vor fi cucerite de mirosul mandarinei italiene. După scurt timp, apar proaspăta lămâie mexicană și ananasul, care adaugă o doză de optimism compoziției. Începe apoi să se dezvăluie aroma de plante a lavandei și a geraniului, completate de scorțișoară, cu cardamon, nucșoară și o nuanță ascunsă, de fum oriental. În a treia etapă își fac apariția combinația de vanilie, cu tonuri de ambră și de lemn, împreună cu izbitorul cedru, care reprezintă nota finală.
Povestea parfumului
Pentru a crea parfumul Valentino Uomo Born In Roma Yellow Dream, cele două parfumiere Julie Macé și Violaine Colas au fost inspirate de lumina Romei, care dezvăluie caracteristicile tipice unui bărbat născut în această metropolă plină de energie. Culoarea caracteristică a parfumului este galbenul, culoarea tipică Romei.
De aceea, această culoare nu poate lipsi de pe flacon. În plus, acesta este decorat și cu ținte, simbolul tipic al casei de parfum Valentino. Acest simbol apare mai întâi în bisericile italiene și apoi se dezvăluie și pe accesoriile din piele. Conferă acestei ape de toaletă senzuale un element modern și ușor punk.