TIGI S-Factor Stunning Volumeset de cosmetice IV. (pentru par fin) pentru femei

TIGI S-Factor Stunning Volume set de cosmetice IV. (pentru par fin) pentru femei
TIGI S-Factor Stunning Volume set de cosmetice IV. (pentru par fin) pentru femei
set de cosmetice IV. (pentru par fin) pentru femei
139RON

Cod: TIG2082 | În stoc

Sampon pentru par fin 750 ml + balsam pentru par fin 750 ml

1
Un cadou pentru tine
Achiziționați orice produse de minim 200 RON și vă puteți alege în coșul de cumpărături unul dintre cadourile disponibile: șosete, portofel sau o geantă trendy. Ofertă valabilă în limita stocului disponibil.
Un cadou pentru tine
Un cadou pentru tine
Un cadou pentru tine
Livrarea prin Cargus. Data estimată de livrare:
marți 10.12.2019
Ridicare personală
marți 10.12.2019
  • Descrierea produsului
  • Despre brand
  • Rating

Descrierea produsului TIGI S-Factor Stunning Volume
Caracteristici

Faceți o bucurie dvs. sau celor dragi

Caracteristici:

  • un mix de produse cosmetice pentru utilizare zilnică
  • tratament capilar
  • pentru un păr cu formă și volum perfect

Cum se utilizează:
Folosiți fiecare produs din setul cosmetic conform instrucțiunilor proprii.

Caracteristici

Tipuri de păr
păr fin
Tipuri de seturi
ambalaj economic

Despre brand TIGI

Cosmetica TIGI | Compania TIGI a fost fondată în anul 1986 de cei patru frați Mascolo – descendenții faimosului stilist italian Franco Mascolo, printre ai cărui clienți s-au numărat și legendarele actrițe Sofia Loren și Gina Lollobrigida. Toni, Guy, Bruno și Anthony au mers pe urmele tatălui lor și, practic din nimic, au construit renumita rețea de saloane de coafură Toni & Guy. Aceasta numără peste 420 de filiale în 42 de țări din întreaga lume.
Caracterul excepţional al produselor TIGI constă în special în faptul că sunt dezvoltate de stiliști profesioniști, pentru uzul altor stiliști profesioniști. În aceeași notă, Echipa creativă TIGI vine în fiecare an cu o nouă colecție de coafuri, destinate cu precădere pentru propagarea celor trei game principale ale acestei mărci exclusive – Bed Head, S-Factor și Catwalk.
Ultima menționată clădește în imaginație o punte care leagă lumea părului frumos de cea a modei de lux. Catwalk a crescut ca imagine tocmai datorită cooperării cu tânărul creator britanic Christopher Kane. Datorită lui, stiliștii de astăzi reușesc să mulțumească și cei mai pretențioși clienți, care-şi doresc să semene cu stelele de cinema sau cu cele din lumea muzicii. Interesant este că până și mirosul cosmeticelor TIGI Catwalk este inspirat de parfumurile exclusive.
La fabricarea șampoanelor, a balsamurilor, a pastelor de modelare și a altor produse TIGI se folosesc adesea ingrediente relativ ieșite din comun. De exemplu, utilizând cunoștințele lor de biologie modernă, autorii colecției Catwalk Curlesque au creat aşa-numitul Catwalk Aquacomplex – un „cocteil“ unicat din apă de castraveți și extracte din diverse tipuri de alge și fenicul de mare. Acesta a devenit un hit printre femeile cu păr ondulat sau creț. O mențiune specială merită ingredientele la fel de luxoase, cum ar fi cașmirul, șampania sau perlele, conținute în gama preparatelor S-Factor.
Brand-ul TIGI îi va atrage cu siguranță pe toți cei care doresc să arate excelent, dar nu au chef să petreacă ore întregi în saloanele de frumusețe, pe cei care caută calitate la prețuri rezonabile, sunt jucăuși, le plac stilurile de păr creative și aleg în primul rând cu ochii (după designul și culoarea ambalajului).

Rating TIGI S-Factor Stunning Volume