TIGI Bed Head Hard Head

fixativ fixare puternica

11×
TIGI Bed Head Hard Head fixativ fixare puternica
TIGI Bed Head Hard Head fixativ fixare puternica
385 ml
35RON

Cod: TIG0175 | Mai mult de 20 buc. în stoc
buc.
Un cadou pentru tine
Un cadou pentru tine
Un cadou pentru tine
Un cadou pentru tine
La cumpărarea oricăror produse de minim 190 RON, vă puteți alege gratuit în coșul de cumpărturi un set de călătorie pentru produsele cosmetice sau un ulei de plajă.
Livrarea prin Cargus. Data estimată de livrare:
vineri 19.07.2019
Ridicare personală
vineri 19.07.2019
TIGI Bed Head Hard Head
385 ml | 35RON

Descrierea produsului TIGI Bed Head Hard Head

Lacul de păr TIGI Bed Head Hard Head fixează durabil coafura și, astfel, asigură un control maxim asupra părului.

Caracteristici:

  • fixează bine toate tipurile de păr și de coafuri
  • fixare foarte puternică
  • nu lipește părul și conferă coafurii un aspect natural

Cum se utilizează:
Se pulverizează pe părul uscat, de la o distanță de 30 cm.

Caracteristici

Efect
Fixare

Despre brand TIGI

Cosmetica TIGI | Compania TIGI a fost fondată în anul 1986 de cei patru frați Mascolo – descendenții faimosului stilist italian Franco Mascolo, printre ai cărui clienți s-au numărat și legendarele actrițe Sofia Loren și Gina Lollobrigida. Toni, Guy, Bruno și Anthony au mers pe urmele tatălui lor și, practic din nimic, au construit renumita rețea de saloane de coafură Toni & Guy. Aceasta numără peste 420 de filiale în 42 de țări din întreaga lume.
Caracterul excepţional al produselor TIGI constă în special în faptul că sunt dezvoltate de stiliști profesioniști, pentru uzul altor stiliști profesioniști. În aceeași notă, Echipa creativă TIGI vine în fiecare an cu o nouă colecție de coafuri, destinate cu precădere pentru propagarea celor trei game principale ale acestei mărci exclusive – Bed Head, S-Factor și Catwalk.
Ultima menționată clădește în imaginație o punte care leagă lumea părului frumos de cea a modei de lux. Catwalk a crescut ca imagine tocmai datorită cooperării cu tânărul creator britanic Christopher Kane. Datorită lui, stiliștii de astăzi reușesc să mulțumească și cei mai pretențioși clienți, care-şi doresc să semene cu stelele de cinema sau cu cele din lumea muzicii. Interesant este că până și mirosul cosmeticelor TIGI Catwalk este inspirat de parfumurile exclusive.
La fabricarea șampoanelor, a balsamurilor, a pastelor de modelare și a altor produse TIGI se folosesc adesea ingrediente relativ ieșite din comun. De exemplu, utilizând cunoștințele lor de biologie modernă, autorii colecției Catwalk Curlesque au creat aşa-numitul Catwalk Aquacomplex – un „cocteil“ unicat din apă de castraveți și extracte din diverse tipuri de alge și fenicul de mare. Acesta a devenit un hit printre femeile cu păr ondulat sau creț. O mențiune specială merită ingredientele la fel de luxoase, cum ar fi cașmirul, șampania sau perlele, conținute în gama preparatelor S-Factor.
Brand-ul TIGI îi va atrage cu siguranță pe toți cei care doresc să arate excelent, dar nu au chef să petreacă ore întregi în saloanele de frumusețe, pe cei care caută calitate la prețuri rezonabile, sunt jucăuși, le plac stilurile de păr creative și aleg în primul rând cu ochii (după designul și culoarea ambalajului).