Lalique L'Insoumis Ma Force Eau de Toilette pentru bărbați

- Descriere
- Despre brand
- Rating 3
Descriere Lalique L'Insoumis Ma ForceCompoziție
Aveți încredere în instinctul dvs. Forța sa vă va ghida ca o busolă infailibilă. Apa de toaletă pentru bărbați Lalique L’Insoumis Ma Force a fost concepută pentru aventurierul imbatabil, care își urmează instinctul și dorințele. Tonurile lemnoase reflectă virilitatea și curajul celui care o folosește.
- un parfum aromatic lemnos
- pentru bărbatul neînfricat, care își urmează instinctul
- potrivit pentru fiecare zi
Compoziția parfumului
Parfumul debutează cu lămâie răcoroasă, măr verde suculent și acorduri picante de cardamon. Inima parfumului conține tonuri amețitoare de lavandă, cu violetă și inconfundabilul rozmarin. Compoziția este construită pe o bază caldă, de lemn de cașmir.
Povestea parfumului
Marginile flaconului sunt decorate cu o interpretare grafică a motivului ferigii, folosit pentru prima dată de către artistul francez René Lalique în 1926, la vazele ornamentale Tourbillons. Datorită reliefului, flaconul de sticlă arată de parcă ar avea marginile sfâșiate. Este o referire la temperamentul impulsiv, exprimat de compoziția parfumului.
Compoziție
- Note varfNotele de vârf – Ele se dezvoltă imediat după aplicarea parfumului. Creează prima impresie și tind să fie destul de intense, dar nu și de lungă durată.
- cardamom, lamaie, mar verde
- Note inimaNotele de mijloc – (sau inima parfumului) se resimt la câteva minute după ce notele de vârf se dispar. Notele de mijloc au o persistență de 2-3 ore.
- lavanda, frunze de violete, rozmarin
- Note bazaNotele de bază - Ultimele și, de multe ori, cu cea mai îndelungată persistență pe piele. Țin undeva de la 4 ore la peste o zi.
- casmir, Limbanol
- Grupe de parfumuri
- aromatice, lemnoase
Despre brand Lalique
Numele Lalique evocă scânteierea bijuteriilor și uimitoarea transparență sclipitoare a cristalului. Înainte de a deveni brand, Lalique a fost numele genialului artist, maestru bijutier și sticlar René-Jules Lalique, care a dăruit brandului, odată cu numele, și entuziasmul său creativ.
Lalique a deschis primul său magazin de bijuterii și obiecte din sticlă în 1905. A creat în stilurile art nouveau și art-deco, folosind extensiv materiale și forme naturale. Cucerit de arta lui Lalique, parfumierul François Coty i-a propus acestuia o colaborare în domeniul parfumurilor și, astfel, au apărut superbele flacoane de sticlă.
Brandul Lalique a fost întotdeauna asociat cu istoria parfumeriei, deși primul său parfum a fost lansat abia în anul 1992. Designul minunat al flaconului și calitatea deosebită a ingredientelor parfumului pe care îl conține constituie semnătura unică a parfumurilor Lalique.