Lacoste Match Point Eau de Toilette pentru bărbați

Lacoste Match Point Eau de Toilette pentru bărbați
Lacoste Match Point Eau de Toilette pentru bărbați
Lichidare de stoc
Economisiți
397RON

Economisiți 60%
100 ml
158RON

158,00RON / 100 ml, incl. TVA
Cod: LAC03863 | 4 de buc. în stoc
1
Livrarea prin Cargus. Data estimată de livrare:
luni 19.04.2021
Ridicare personală
începând de astăzi

Descriere Lacoste Match Point
Compoziție

Momentul decisiv, când țineți totul în mână. Clipa când în joc se află absolut totul. Apa de toaletă pentru bărbați Lacoste Match Point concentrează toate emoțiile intense ale acestor momente importante. Parfumul său va fi provocarea dvs. zilnică, pentru a profita de șansă și a depune mereu un efort maxim pentru a câștiga.

  • un parfum aromatic lemnos, plin de energie masculină
  • dă bărbaților curaj în viața de zi cu zi, chiar și în iubire
  • parfumul a fost lansat în 2020, într-un flacon de o eleganță sportivă

Compoziția parfumului
Debutează cu aroma energică de busuioc, completat de gențiană. Acest duo de tonuri verzi evocă respirația, importantă în mișcarea dvs. spre obiectiv. Apoi veți simți forța tonurilor lemnoase de vetiver și de cașmir. Sunt ca acel influx de energie care vă pătrunde simțurile, atunci când vă decideți să câștigați.

Povestea parfumului
Parfumul Lacoste Match Point a apărut din ideea că totul este posibil și că viața este, de fapt, un sport frumos. În același timp, cu acesta a fost construit un nou pilon în portofoliul de parfumuri al brandului Lacoste. Acest parfum găsește și transpune în arome conexiuni care țin atât de sport, cât și de viața din afara acestuia.

Veți recunoaște, de la prima vedere, influența tenisului, ca aspect conectat inseparabil atât la parfum, cât și la întregul brand. Partea de jos a sticlei are forma amprentei impactului unei mingi decisive, iar capacul este decorat cu modelul rachetei de tenis a însuși marelui René Lacoste. Eticheta albă este împărțită de o linie ca a unui teren de tenis, unde se joacă meciul palpitant.

Compoziție

Notele de vârf – Ele se dezvoltă imediat după aplicarea parfumului. Creează prima impresie și tind să fie destul de intense, dar nu și de lungă durată.
Note varf
ulei de busuioc, piper roz
Notele de mijloc – (sau inima parfumului) se resimt la câteva minute după ce notele de vârf se dispar. Notele de mijloc au o persistență de 2-3 ore.
Note inima
gentiana
Notele de bază - Ultimele și, de multe ori, cu cea mai îndelungată persistență pe piele. Țin undeva de la 4 ore la peste o zi.
Note baza
vetiver, kasmeran
Grupe de parfumuri
aromatice, lemnoase

Despre brand Lacoste

Brandul Lacoste este imaginea eleganței neprotocolare, atât în modă, cât și în lumea parfumurilor. Brandul a fost fondat în anul 1933, de către celebrul tenisman René Lacoste și, inițial, s-a concentrat exclusiv pe producția de articole sportive. Campionul francez și-a dorit ca, pe terenul de tenis, să se simtă nu doar confortabil, ci și ca un gentleman. Conceptul original al eleganței lejere, simple și naturale se reflectă și astăzi în moda și în parfumurile Lacoste.

René Lacoste a dat brandului nu numai numele său, ci și cunoscutul simbol – crocodilul verde. Acesta e inspirat de porecla „Crocodilul“, dată tenismenului de ziariștii americani, după ce căpitanul echipei franceze la Cupa Davis i-a promis acestuia o geantă din piele de crocodil, ca recompensă pentru un meci câștigat.

Primul parfum Lacoste a fost lansat în anul 1984. Au urmat alte game de parfumuri pentru bărbați și femei, majoritatea inspirate din diverse sporturi. Parfumurile Lacoste pentru bărbați și femei simbolizează eleganța lejeră și, în ultimele decenii, ocupă un loc de prestigiu printre brandurile de top ale modei contemporane.

Rating Lacoste Match Point