Lacoste Challenge Eau de Toilette pentru bărbați

Economisiți 60%
- Descriere parfum
- Despre brand
- Rating 11
Descriere parfum Lacoste ChallengeCompoziție
Dacă acceptați mereu noi provocări, iar „dinamic“ este unul dintre prenumele dvs., apa de toaletă pentru bărbați Lacoste Challenge vi se va potrivi ca o mănușă. Lăsați-vă sedus de combinația de elemente fresh și elegante, din această aromă energică.
- un parfum aromatic, cu tonuri citrice
- pentru toți bărbații mereu în mișcare
- pentru fiecare zi
Compoziția parfumului
Debutul de fructe al parfumului Lacoste Challenge îi încântă pe toți cei care iubesc merele, mandarinele, bergamota și lavanda liniștitoare. Tonurile de vârf sunt urmate imediat de coarde lemnoase, de mosc și de ambră, iar finalul grandios aparține esențelor distincte de piper, cu whisky, ienupăr, ghimbir și nucșoară.
Compoziție
- Note varfNotele de vârf – Ele se dezvoltă imediat după aplicarea parfumului. Creează prima impresie și tind să fie destul de intense, dar nu și de lungă durată.
- mandarina, mar, lavanda, ananas, bergamota
- Note inimaNotele de mijloc – (sau inima parfumului) se resimt la câteva minute după ce notele de vârf se dispar. Notele de mijloc au o persistență de 2-3 ore.
- lemn, cihlimbar, mosc
- Note bazaNotele de bază - Ultimele și, de multe ori, cu cea mai îndelungată persistență pe piele. Țin undeva de la 4 ore la peste o zi.
- piper, whisky, nucsoara, iasomie, violeta, ienupar, ghimbir
- Grupe de parfumuri
- citrice, aromatice
Despre brand Lacoste
Brandul Lacoste este imaginea eleganței neprotocolare, atât în modă, cât și în lumea parfumurilor. Brandul a fost fondat în anul 1933, de către celebrul tenisman René Lacoste și, inițial, s-a concentrat exclusiv pe producția de articole sportive. Campionul francez și-a dorit ca, pe terenul de tenis, să se simtă nu doar confortabil, ci și ca un gentleman. Conceptul original al eleganței lejere, simple și naturale se reflectă și astăzi în moda și în parfumurile Lacoste.
René Lacoste a dat brandului nu numai numele său, ci și cunoscutul simbol – crocodilul verde. Acesta e inspirat de porecla „Crocodilul“, dată tenismenului de ziariștii americani, după ce căpitanul echipei franceze la Cupa Davis i-a promis acestuia o geantă din piele de crocodil, ca recompensă pentru un meci câștigat.
Primul parfum Lacoste a fost lansat în anul 1984. Au urmat alte game de parfumuri pentru bărbați și femei, majoritatea inspirate din diverse sporturi. Parfumurile Lacoste pentru bărbați și femei simbolizează eleganța lejeră și, în ultimele decenii, ocupă un loc de prestigiu printre brandurile de top ale modei contemporane.