







Note varf Notele de vârf – Ele se dezvoltă imediat după aplicarea parfumului. Creează prima impresie și tind să fie destul de intense, dar nu și de lungă durată. | tonuri marine |
Note inima Notele de mijloc – (sau inima parfumului) se resimt la câteva minute după ce notele de vârf se dispar. Notele de mijloc au o persistență de 2-3 ore. | piele |
Note baza Notele de bază - Ultimele și, de multe ori, cu cea mai îndelungată persistență pe piele. Țin undeva de la 4 ore la peste o zi. | patchouli |
Grupe de parfumuri | acvatice, lemnoase |
Apa de parfum pentru bărbați, Kenzo Homme, revine cu o nouă ediție captivantă. Compoziția sa, cu tonuri marine, a rămas neschimbată. Este același parfum al libertății pe care îl cunoașteți. Dar flaconul întruchipează acum tenacitatea bambusului și, totodată, vă invită să vă reconectați cu natura. #ReconnectWithNature
- un parfum marin, cu tonuri lemnoase
- parfumul este o creație Quentin Bisch
- în flacoane cu volum neobișnuit: 40, 60 și 110 ml
Compoziția parfumului:
Tonurile sărate ale mării se simt din primele momente. La scurt timp, acestea se combină cu aroma pielii încălzite de razele soarelui. La final se dezvoltă tonuri picante, în frunte cu acordul de paciuli, care conferă strălucire întregii compoziții.
Povestea parfumului:
Nota de piele încălzită la soare conferă parfumului bărbătesc, Kenzo Homme, o senzualitate deosebită. Este completată de sare și de condimente, pentru un plus de masculinitate. Din anul 2022, acest parfum se prezintă într-un flacon inovat. Forma sa evocă o tulpină de bambus, puternică și suplă. Capacul poartă urma unei tăieturi de sabie japoneză – katana, folosită de samurai.
Capacul flaconului se distinge și prin faptul că, spre deosebire de designul original, conține cu 34 % mai puțin plastic. Corpul flaconului este realizat în proporție de 15 % din sticlă reciclată. Cutia de carton exterioară provine din păduri certificate FSC®. Prin toate acestea, brandul Kenzo dorește să contribuie la o lume mai frumoasă.





