Kenzo Hommeeau de parfum pentru bărbați

2×
Kenzo Homme eau de parfum pentru bărbați
Kenzo Homme eau de parfum pentru bărbați
400RON

Economisiți 50%
100 ml
200RON

Cod: KZO1962 | În stoc
1

Adăugat în coș

Kenzo Homme eau de parfum pentru bărbați 100 ml
| 1 buc. | 200RON
Un cadou pentru tine
Folosiți codul **black** la finalizarea comenzii pentru a beneficia de 15% reducere la toate parfumurile. Reducerea nu se aplică pentru produsele deja reduse sau aflate la lichidare de stoc.
Livrarea prin Cargus. Data estimată de livrare:
marți 19.11.2019
Ridicare personală
luni 18.11.2019
  • Descriere parfum
  • Despre brand
  • Rating

Descriere parfum Kenzo Homme
Compoziție

Parfumul Kenzo Homme Homme, cu spiritul său lejer și proaspăt, evocă atmosfera veselă, entuziastă și lipsită de griji a vacanței.

  • parfum aromatic
  • pentru bărbatul modern și încrezător
  • recomandat în special pentru vreme caldă

Compoziție

Grupe de parfumuri
acvatice, aromatice

Despre brand Kenzo

Casa de modă Kenzo combină în mod original cel mai rafinat stil asiatic cu moda europeană de lux. Prestigiosul brand a fost fondat la începutul anilor ’70, de creatorul japonez Kenzo Takada. Inspirat din revistele de modă ale surorilor sale, pasionatul designer se mută din Tokio la Paris, unde devine rapid celebru, prin modelele sale îndrăznețe și prin spectaculoasele defilări de modă.

Kenzo a lansat primul său parfum în anul 1988. Ca toate celelalte parfumuri Kenzo, acesta reflectă motivele sale exotice, mult îndrăgite. Masculine sau feminine, parfumurile Kenzo combină tonuri inedite, care au cucerit multe inimi. Emblematice sunt, de pildă, simfonia florală Kenzo Flower sau pasionatul joc de mirodenii din Jungle L’Élephant.

Brandul Kenzo continuă să stabilească tendințele modei și ale parfumurilor. Se implică în proiecte creative, colaborează cu artiști tineri și se inspiră constant din diversitatea universului care ne înconjoară.

Rating Kenzo Homme

5.0
2
Vizualizează evaluarea în funcție de caracteristici
aspectul flaconului
persistența parfumului
intensitatea
impresia generală