Givenchy

eau de toilette pentru barbati 100 ml

29×
Givenchy Pí eau de toilette pentru barbati 100 ml
Givenchy Pí eau de toilette pentru barbati 100 ml
Livrare gratuită
425RON

Economisiți 40%
100 ml
254RON

Cod: GIV0125 | Mai mult de 20 buc. în stoc
buc.
Un cadou pentru tine
Un cadou pentru tine
Un cadou pentru tine
Un cadou pentru tine
La cumpărarea oricăror produse de minim 190 RON vă puteți alege în coșul de cumpărături un cadou din oferta noastră specială cu cadouri de vară.
Livrarea prin Cargus. Data estimată de livrare:
luni 22.07.2019
Ridicare personală
luni 22.07.2019
Givenchy
100 ml | 254RON

Descriere parfum Givenchy Pí

Givenchy Pi este un parfum proaspat potrivit barbatilor moderni si indrazneti ce se bucura de admitatia celor din jurul lor.

Intra in lumea irezistibilelor note de flori si a aromelor exotice doar prin parfumul PI! Uita de inhibitii si incearca un parfum intens cu o aroma coplesitoare, Givenchy Pi!

Parfumurile franceze de lux Givenchy se bucura de popularitate inca din secolul trecut datorita calitatii si originalitatii produselor create.

Compoziție

Note varf
busuioc, mandarina, rozmarin, tarhon
Note inima
anason, extras din portocala amara, lacramioare
Note baza
benzoin, cedru, migdale, tonka, vanilie
Grupe de parfumuri
lemnoase, orientale

Despre brand Givenchy

Parfumurile Givenchy. Brand-ul  francez Givenchy a fost fondat in 1952 de aristocratul francez Hubert de Givenchy care isi dorea inca din copilarie sa-si construiasca o casa de moda. In tinerete, Givenchy a lucrat pentru Dior, Piguet si alte brand-uri faimoase. Visul i s-a indeplinit in 2 februarie 1952 cand s-a lasat marca Givenchy. In scurt timp fondatorul sau se putea lauda ca a imbracat nume cunoscute din acele vremuri precum Audrey Hepburn sau Kennedy. De atunci Givenchy este unul dintre liderii din lumea modei, dar si a parfumurilor creand arome faimoase precum „Amarige”, un parfum indraznet si elegant.

Rating Givenchy Pí

Adaugă o nouă recenzie

5.0
29 Evaluare
23
2
2
2
aspectul flaconului
persistența parfumului
intensitatea
impresia generală