
- Descriere parfum
- Despre brand
- Rating
Descriere parfum Coach DreamsCompoziție
Evadați din orașul aglomerat și porniți într-o aventură mistică cu apa de parfum Coach Dreams. Un parfum înălțător pentru femei, inspirat de libertatea și aventura unei călătorii din America. Acordurile fructate, florale și lemnoase alcătuiesc o compoziție luxuriantă și luminoasă, pe care cu siguranță veți dori să o purtați cu fiecare ținută de vreme caldă.
- parfum floral fructat
- pentru femeia senzuală
- potrivit pentru fiecare zi
Compoziția parfumului
Apa de parfum Coach Dreams se deschide cu acorduri de pere, portocală amară și un mix de fructe ce creează o notă magistrală de esențe dulci, îmbietoare. Notele de gardenie și flori de cactus din inima parfumului, reprezintă un buchet rafinat și sofisticat ce adaugă bogăție întregii piramide. Tonurile lemnoase și ambroxanul revigorant din bază, formează un elixir cu adevărat strălucitor și feminin, devenind un accesoriu perfect pentru orice femeie modernă și senzuală.
Compoziție
- Note varfNotele de vârf – Ele se dezvoltă imediat după aplicarea parfumului. Creează prima impresie și tind să fie destul de intense, dar nu și de lungă durată.
- portocala amara, para, fructe
- Note inimaNotele de mijloc – (sau inima parfumului) se resimt la câteva minute după ce notele de vârf se dispar. Notele de mijloc au o persistență de 2-3 ore.
- gardenie, floare de cactus
- Note bazaNotele de bază - Ultimele și, de multe ori, cu cea mai îndelungată persistență pe piele. Țin undeva de la 4 ore la peste o zi.
- tonuri lemnoase, ambroxan
- Grupe de parfumuri
- de fructe, florale
Despre brand Coach
Parfumuri Coach | Coach - brandul american a devenit cunoscut in principal datorita articolelor din piele create, precum gentile pentru femei. Astazi, gama de produse include de la imbracaminte, incaltaminte, ochelari, accesorii, pana la parfumuri.
Marca Coach dateaza inca din 1941, cand un grup de sase artizani au inceput sa lucreze cu piele in cartierul Manhattan. La scurt timp, compania s-a extins, dar ramanand in continuare dedicata dezvoltarii de produse calitative. A inceput ca o afacere de familie, devenind dupa mai multe decenii un simbol al gentilor, parfumurilor si accesoriilor de marca americana. Desi conducerea companiei a fost schimbata deseori pe parcursul anilor de activitate, a reusit sa-si pastreze reputatia, ramanand una dintre cele mai populare branduri in domeniul sau datorita accentului pus pe precizia executiei si calitatea materialelor folosite.
In 2007 Coach a lansat primul parfum, iesind si de aceasta data in evidenta prin pasiunea pentru calitate, excelenta si design modern.
Coach - de la mirosul de piele pana la cele recente parfumuri