


Un clasic elegant, de care este imposibil să vă plictisiți. Aceasta este apa de toaletă pentru femei, Cerruti Image, o creație cu succes constant în cei peste 20 de ani de prezență pe piață. Vrăjește cu tonuri proaspete și aromatice, iar aroma sa delicată vă accentuează perfect feminitatea.
- un parfum citric-aromatic, cu tonuri de piele
- excelent pentru primăvară și vară
- lansat pe piață în anul 2000
Compoziția parfumului
Debutează cu tonuri verzi, grepfrut suculent și o notă inedită de paprica. Apoi, în prim plan își face loc menta proaspătă. Baza parfumului, care rezistă cel mai mult pe piele, este compusă din ambră, piele și ienupăr de Virginia.
Povestea parfumului
Apa de toaletă pentru femei, Cerruti Image, a apărut în anul 2000. Această compoziție parfumată, remarcabilă prin combinația notelor citrice cu cele aromatice, este opera parfumierului Harry Fremont.
Compoziție
Notele de vârf – Ele se dezvoltă imediat după aplicarea parfumului. Creează prima impresie și tind să fie destul de intense, dar nu și de lungă durată. | grapefruit, paprika, tonuri verzi |
Notele de mijloc – (sau inima parfumului) se resimt la câteva minute după ce notele de vârf se dispar. Notele de mijloc au o persistență de 2-3 ore. | menta |
Notele de bază - Ultimele și, de multe ori, cu cea mai îndelungată persistență pe piele. Țin undeva de la 4 ore la peste o zi. | mesteacan, piele, virginia cedru, cihlimbar |
Grupe de parfumuri | citrice, aromatice |
Puterea brand-urilor cu tradiție este binecunoscută și, printre acestea, se află și una dintre cele mai faimoase embleme ale modei italiene – Cerruti. Firma datează încă din 1881 şi reflectă ambiția fondatorului Antonio Cerruti. După succesul enorm în modă, atenția lui Cerruti s-a îndreptat către bijuterii și parfumuri, mai întâi cele bărbăteşti iar apoi cele de damă.
Cerruti este pentru italieni - și nu numai - simbolul gustului rafinat, al calității excepționale și al unui stil foarte personal. Urmașii fondatorului au continuat cu succes tradiția familiei, faima acetui brand fiind asigurată mai ales de nepotul Nino Cerruti. Acesta a șocat lumea modei în numeroase rânduri, începând cu prima colecție de modă pentru bărbați, intitulată Hitman. Aceasta a generat în lumea modei o adevărată revoluție, iar Nino a dobândit imediat aura unei celebrități. Colecțiile de modă feminină s-au bucurat de asemenea de mare succes, iar marca Cerruti a urcat, la jumătatea secolului al XX-lea, pe culmile faimei. În curând, sub „umbrela” mărcii au apărut și bijuterii neobișnuite, precum și parfumuri de succes.
În anul 1978 se lansează primul parfum din colecția Cerruti, numit simplu Nino. După acesta au urmat alte zece parfumuri bărbăteşti. Printre favoritele bărbaţilor se numără parfumul Cerruti 1881 Black cu tonuri aspre de piper, parfumul L’Essence De Cerruti, de o eleganţă fără egal sau clasicul Cerruti 1881 pour Homme, cu o rafinată combinaţie de esenţe. În anul 1998 a apărut versiunea feminină a parfumului Cerruti Image Femme, cu o simfonie excepţională de esenţe din ţări îndepărtate, care conferă parfumului un suflu de mister și senzualitate. Următorul parfum de damă, Cerruti 1881 Collection, vă invită însă pe meleaguri pitoreștile toscane. Interesanta combinaţie de portocale siciliene, frunze de măslin şi struguri reprezintă un omagiu adus patriei mărcii Cerruti. Parfumul de damă Cerruti 1881 pour Femme s-a bucurat de asemenea de mare succes și admirație din partea publicului. Combinaţia dintre nuanțele calde ale florilor de violetă, iris și iasomie şi tonurile puternice lemnoase de esenţe rare şi portocale este pur și simplu irezistibilă și vă încântă îndelung simţurile. Multe femei îl folosesc ani la rând.
Parfumurile Cerruti sunt ca o reprezentare clară a energiei vieții, fiind adesea considerate „parfumuri cu suflet“. Aceasta le face ideale pentru persoanele creative, cărora le plac să fie deosebite, fără să folosească însă trucuri ieftine şi trecătoare. Cerruti reprezintă calitatea care persistă.