BourjoisVolume Glamour mascara pentru volum si consistenta

11×
Bourjois Volume Glamour mascara pentru volum si consistenta
Bourjois Volume Glamour mascara pentru volum si consistenta
culoare 06 Noir ébène 12 ml

Acest produs este momentan indisponibil | Cod: BOU0092

Rimelul Bourjois Volume Glamour scoate genele frumos în evidență, datorită pigmentării de un negru intens și le dublează volumul, din câteva trăsături cu periuța.

Caracteristici:

  • oferă genelor un volum dublu și un luciu intens
  • nu se imprimă, datorită unei bune fixări
  • îngroașă și modelează natural genele
  • catifelează și îmbunătățește elasticitatea genelor
  • împiedică lipirea genelor și formarea cocoloașelor
  • peria în formă de cilindru permite o aplicare rapidă

Compoziție:

  • ceară naturală și cauciuc siliconic - întăresc genele
  • pigmenți minerali negri

Mod de aplicare:
Se poziționează peria la baza genelor și se perie spre vârfuri, cu mișcări mici, în zigzag. Rimelul se aplică atât pe genele de sus, cât și pe cele de jos.

Compoziție completă

AQUA/WATER/EAU, PARAFFIN, CYCLOPENTASILOXANE, CERA ALBA/BEESWAX/CIRE D'ABEILLE, STEARIC ACID, PALMITIC ACID, COPERNICIA CERIFERA CERA/COPERNICIA CERIFERA (CARNAUBA) WAX/CIRE DE CARNAUBA, ACACIA SENEGAL GUM, TRIETHANOLAMINE, TRIBEHENIN, POLYURETHANE-1, ISODODECANE, DIMETHICONOL, HYDROXYETHYLCELLULOSE, SILICA, AMINOMETHYL PROPANEDIOL, ALCOHOL DENAT., PANTHENOL, PHENETHYL ALCOHOL, CAPRYLYL GLYCOL, TOCOPHERYL ACETATE, ETHYLHEXYLGLYCERIN, SODIUM ACETATE, SIMETHICONE, ISOPROPYL ALCOHOL, POLYSORBATE 65, CELLULOSE, PANTOLACTONE, GLYCERYL STEARATE, METHYLCELLULOSE, SULFURIC ACID, SORBIC ACID, BHT, TOCOPHEROL, [MAY CONTAIN/PEUT CONTENIR/+/-:IRON OXIDES (CI 77491, CI 77492, CI 77499)]. Pentru compoziția produsului este responsabil producătorul. Datorită posibilelor modificări, vă recomandăm să verificați compoziția produsului direct pe ambalajul acestuia.
Întregul text

Caracteristici

Culoare
negru
Tipuri de mascara
pentru volum

Brand-ul francez Bourjois, fondat în anul 1863 de către vizionarul Joseph-Albert Ponsine, este specializat mai ales în cosmetica decorativă. Primele sale produse au fost bastonașele de machiaj pe bază de ceară, destinate cu precădere actorilor de teatru și purtând nume comice ca „Jealous“ („gelos“) sau „Lovesick“ („bolnav de Dragoste”).
La momentul actual, Bourjois oferă o gamă variată de produse – rimel, dermatografe, rujuri, demachiante, deodorante, geluri de duş, parfumuri și altele – destinate mai ales femeilor. Se străduieşte însă să-şi urmeze filozofia originală și să ofere clienților calitate de vârf la preţuri rezonabile. Fardurile Bourjois sunt îndrăznețe, elegante și de bun gust, potrivite oricărei ocazii și dispoziții. Parfumurile vă surprind prin senzualitate și intensitate.
De menționat că „sora mai tânără a lui Chanel“ (cum se prezintă însăși marca Bourjois) este literalmente obsedată de culori. În catalogul său găsiți 400 de nuanțe, dintre care un sfert se schimbă în fiecare an, în funcție de trendurile actuale. Un mare accent se pune pe designul ambalajului – Bourjois chiar lansează cu regularitate ediții de colecție limitate, în stil vintage.
Bourjois se mândrește cu străduința sa neîncetată de a dezvolta produse noi. A inventat, printre altele, rimelul cu două capete (Coup de Théâtre) sau fardurile de pleoape pudră în cutiuțe, cu pensula inclusă (Suivez Mon Regard). Cosmetica Bourjois este îndrăgită nu doar de stiliștii profesionişti, ci și de o serie de celebrități ca, de exemplu, Kate Hudson, Jessica Simpson, Kate Middleton sau membrii faimosului grup One Direction.
Marca Bourjois îi va încânta cu siguranță pe toți cei care doresc să arate bine şi să-și creeze propria imagine personalizată, sunt creativi.