Annayake Ultratime

ser antirid iluminator

Annayake Ultratime ser antirid iluminator
Annayake Ultratime ser antirid iluminator
Annayake Ultratime ser antirid iluminator
Livrare gratuită
30 ml
349RON

Cod: ANN0194 | Mai mult de 5 buc. în stoc
buc.
Livrarea prin Cargus. Data estimata pentru livrare:
miercuri, 26.09.2018
ridicare personală
miercuri, 26.09.2018
Annayake Ultratime
30 ml | 349RON

Descriere cosmetice Annayake Ultratime

Serul facial Annayake Ultratime este un produs cu un conținut de substanțe active ridicat. De aceea, oferă tenului cea mai luxoasă îngrijire.

Caracteristici:

  • ajută la netezirea ridurilor și a liniilor fine
  • uniformizează nuanța tenului
  • dă un aspect ferm conturului feței
  • conferă densitate pielii
  • reface suplețea pielii
  • redă pielii prospețimea și frumusețea tinerească

Cum se utilizează:
Se tapotează o cantitate adecvată de ser pe pielea curată, cu vârfurile degetelor. Se aplică pe față, pe gât și pe decolteu. Se utilizează în fiecare dimineață și/sau seară. Se continuă cu tratamentul de zi/noapte preferat.

Caracteristici

Consistență
ser
După tipul de problemă al pielii
brightener și vitalitate, regenerarea si revigorarea densitatii pielii, riduri si linii
Tipul de ten
pentru toate tipurile de piele
Vârsta
primele riduri, riduri

Despre brand Annayake

Annayake, brandul japonez de top în modă, cosmetice și parfumuri, împărtășește lumii occidentale sofisticatul stil japonez de abordare a vieții. Brandul a câștigat popularitate în întreaga lume, printre cei mai pretențioși clienți, care pun mare accent pe precizie, pe subtilitate și pe originalitate.

Brandul Annayake a fost fondat în 1988, dar tradițiile sale sunt mult mai îndepărtate. Produsele acestui brand sunt dezvoltate în spiritul respectului pentru tradiția milenară a preciziei japoneze. Annayake tine întotdeauna cont de schimbările din stilul de viață și de așteptările clienților săi și, astfel, cosmeticele, parfumurile și celelalte produse îmbină perfect învățămintele antice, cu cele mai noi practici și tendințe.

Primul parfum Annayake a fost lansat în 2000, iar astăzi, portofoliul brandului cuprinde aproape două duzini de parfumuri unice și perfect echilibrate, pentru bărbați și femei. Compozițiile sunt caracterizate printr-o îmbinare atractivă între Orient și Occident, cu participarea unor parfumieri de renume, cum ar fi Lucas Sieuzac, Emilie Bevierre Coppermann, Christophe Raynaud și Martine Pallix.

Annayake reprezintă o dimensiune cu totul nouă a parfumului, bazată pe experiența din activitatea sa de succes în lumea cosmeticelor și pe perfectarea conceptului de „frumusețe totală“.

Meniu