AnnayakeTomo Eau de Toilette pentru bărbați

Annayake Tomo Eau de Toilette pentru bărbați
Annayake Tomo Eau de Toilette pentru bărbați
100 ml
239RON

239,00RON / 100 ml, incl. TVA
Cod: ANN0008 | 4 de buc. în stoc
1
Livrarea prin Cargus. Data estimată de livrare:
joi 23.09.2021
Ridicare personală
începând de mâine miercuri 22.09.2021

Descriere Annayake Tomo
Compoziție

Indiferent dacă vă așteaptă o importantă întâlnire de afaceri, o petrecere cu prietenii sau o cină cu femeia visurilor dvs., apa de toaletă pentru bărbați Annayake Tomo este întotdeauna o alegere excelentă. Vă impulsionează încrederea în sine, oricând veți dori să străluciți.

  • parfum lemnos
  • parfum aromatic, cu tonuri ierboase
  • subliniază sex-appeal-ul și virilitatea naturale
  • parfum potrivit pentru fiecare zi

Compoziție

Notele de vârf – Ele se dezvoltă imediat după aplicarea parfumului. Creează prima impresie și tind să fie destul de intense, dar nu și de lungă durată.
Note varf
citrice, rozmarin, lavanda
Notele de mijloc – (sau inima parfumului) se resimt la câteva minute după ce notele de vârf se dispar. Notele de mijloc au o persistență de 2-3 ore.
Note inima
coriandru, salvie, tabac
Notele de bază - Ultimele și, de multe ori, cu cea mai îndelungată persistență pe piele. Țin undeva de la 4 ore la peste o zi.
Note baza
galeopsis ladanum, tonka, mosc, benzoin
Grupe de parfumuri
orientale, lemnoase

Despre brand Annayake

Annayake, brandul japonez de top în modă, cosmetice și parfumuri, împărtășește lumii occidentale sofisticatul stil japonez de abordare a vieții. Brandul a câștigat popularitate în întreaga lume, printre cei mai pretențioși clienți, care pun mare accent pe precizie, pe subtilitate și pe originalitate.

Brandul Annayake a fost fondat în 1988, dar tradițiile sale sunt mult mai îndepărtate. Produsele acestui brand sunt dezvoltate în spiritul respectului pentru tradiția milenară a preciziei japoneze. Annayake tine întotdeauna cont de schimbările din stilul de viață și de așteptările clienților săi și, astfel, cosmeticele, parfumurile și celelalte produse îmbină perfect învățămintele antice, cu cele mai noi practici și tendințe.

Primul parfum Annayake a fost lansat în 2000, iar astăzi, portofoliul brandului cuprinde aproape două duzini de parfumuri unice și perfect echilibrate, pentru bărbați și femei. Compozițiile sunt caracterizate printr-o îmbinare atractivă între Orient și Occident, cu participarea unor parfumieri de renume, cum ar fi Lucas Sieuzac, Emilie Bevierre Coppermann, Christophe Raynaud și Martine Pallix.

Annayake reprezintă o dimensiune cu totul nouă a parfumului, bazată pe experiența din activitatea sa de succes în lumea cosmeticelor și pe perfectarea conceptului de „frumusețe totală“.

Rating Annayake Tomo