Annayake Pour Luieau de toilette pentru barbati

1×
Annayake Pour Lui eau de toilette pentru barbati
Annayake Pour Lui eau de toilette pentru barbati
100 ml
229RON

Cod: ANN0007 | În stoc
1

Adăugat în coș

Annayake Pour Lui eau de toilette pentru barbati
| 1 buc. | 229RON
Coletăria
marți 17.09.2019
Ridicare personală
miercuri 18.09.2019

Descriere parfum Annayake Pour Lui

  • parfum floral lemnos
  • pentru bărbatul individualist
  • pentru toată ziua, dar și la ocazii deosebite

Compoziție

Note varf
bergamota, ceai, mandarina, mar
Note inima
bambus, bumbac, lotus
Note baza
aluna, tonka, vata de zahar
Grupe de parfumuri
florale, lemnoase

Despre brand Annayake

Annayake, brandul japonez de top în modă, cosmetice și parfumuri, împărtășește lumii occidentale sofisticatul stil japonez de abordare a vieții. Brandul a câștigat popularitate în întreaga lume, printre cei mai pretențioși clienți, care pun mare accent pe precizie, pe subtilitate și pe originalitate.

Brandul Annayake a fost fondat în 1988, dar tradițiile sale sunt mult mai îndepărtate. Produsele acestui brand sunt dezvoltate în spiritul respectului pentru tradiția milenară a preciziei japoneze. Annayake tine întotdeauna cont de schimbările din stilul de viață și de așteptările clienților săi și, astfel, cosmeticele, parfumurile și celelalte produse îmbină perfect învățămintele antice, cu cele mai noi practici și tendințe.

Primul parfum Annayake a fost lansat în 2000, iar astăzi, portofoliul brandului cuprinde aproape două duzini de parfumuri unice și perfect echilibrate, pentru bărbați și femei. Compozițiile sunt caracterizate printr-o îmbinare atractivă între Orient și Occident, cu participarea unor parfumieri de renume, cum ar fi Lucas Sieuzac, Emilie Bevierre Coppermann, Christophe Raynaud și Martine Pallix.

Annayake reprezintă o dimensiune cu totul nouă a parfumului, bazată pe experiența din activitatea sa de succes în lumea cosmeticelor și pe perfectarea conceptului de „frumusețe totală“.

Rating Annayake Pour Lui

5.0
1
aspectul flaconului
persistența parfumului
intensitatea
impresia generală