


Tipuri de difuzoare de aromă | electric |
Parfumurile au o capacitate neobișnuită – transformă locuința într-un cămin și creează instantaneu o atmosferă primitoare. Difuzorul de aromă fără rezervă Yankee Candle Air Freshener Base Hammered Copper parfumează plăcut orice interior și, în același timp, își asumă rolul unui elegant accesoriu decorativ. Umpleți difuzorul cu un parfum ales exact pe gustul dvs.
Caracteristici:
- un accesoriu stilat, care personalizează interiorul
- la introducerea rezervei, parfumează încăperea cu aroma preferată
Cum se utilizează:
Acest difuzor de aromă este furnizat fără parfum. Trebuie completat prin cumpărarea unei rezerve speciale pentru difuzorul de aromă. A nu se lăsa la îndemâna copiilor. În cazul în care conținutul difuzorului intră în contact cu pielea, aceasta se spală imediat cu multă apă și săpun. În cazul contactului cu ochii, se vor clăti cu apă timp de câteva minute.
- A nu se lăsa la îndemâna copiilor.
Prima lumânare Yankee Candle a apărut în 1969, creatorul Mike Kittredge oferind-o cadou de Crăciun mamei sale. Entuziasmul mamei, al prietenilor și al vecinilor pentru această lumânare l-a încurajat pe Mike să continue. Imensul succes l-a determinat să mute producția din garajul familiei într-o fostă fabrică de hârtie, punând astfel bazele brandului Yankee Candle.
Din momentul aprinderii, până la arderea completă, lumânările Yankee Candle emană arome minunate, curate și persistente, care înnobilează fiecare interior. Lumânările conțin cantități mari de uleiuri aromatice și de extracte naturale. Fiecare esență aromatică întruchipează perfect ingredientul, locul sau experiența care a inspirat-o. Ce atmosferă vor evoca la tine acasă – relaxantă, festivă sau proaspătă – depinde de alegerea ta.
Un cadou de la acest brand place tuturor; deosebit de populare sunt edițiile speciale de Crăciun Yankee Candle, lumânările de ceară Yankee Candle, seturile cadou Yankee Candle sau parfumurile pentru mașină Yankee Candle.
Astăzi, Yankee Candle este cel mai mare producător de lumânări parfumate și de parfumuri de interior. Produsele sunt disponibile în 20 de țări și, doar în SUA, compania deține peste 18 mii de magazine. Și când te gândești că totul a început de la un cadou de Crăciun pentru mama.