TIGI S-Factor Styling

spray pentru par intins

7×
TIGI S-Factor Styling spray pentru par intins
TIGI S-Factor Styling spray pentru par intins
Ascunde produsele cu reduceri speciale
Cod: TIG1869 | Mai mult de 20 buc. în stoc
buc.
Un cadou pentru tine
Un cadou pentru tine
Un cadou pentru tine
Un cadou pentru tine
La cumpărarea oricăror produse de minim 190 RON vă puteți alege în coșul de cumpărături un cadou din oferta noastră specială cu cadouri de vară.
Livrarea prin Cargus. Data estimată de livrare:
miercuri 24.07.2019
Ridicare personală
miercuri 24.07.2019
TIGI S-Factor Styling
125 ml | 43RON

Descrierea produsului TIGI S-Factor Styling

Descriere:
Tigi S-Factor spray de par, potejeaza parul impotriva degradarii cauzate de uscatorul de par sau placa de intins parul. Sprayati de-a lungul firului pentru a obtine un par neted si stralucitor. Utilizarea frecventa a produselor de ingrijire a parului Tigi S-Factor face parul moale si protejeaza impotriva deteriorarii termice. Nu incarca parul. Contine filtru UV ce protejeaza impotriva razelor solare, si vitaminele A si E pentru un par sanatos.

 

Efecte:

    Protejeaza parul impotriva caldurii provenite de la uscator sau placa de intins parul. Lasa parul neted si stralucitor. Ofera protective impotriva efectelor adverse. Nu incarca parul.
 

Ingrediente:

    Filtru UV – protejeaza parul impotriva radiatilor solare. Vitamina A – pentru un par sanatos. Vitamina E – pentru un par matasos.
 

Tipuri de par:
Potrivit pentru toate tipurile de par degradat, cauzat de uscator sau placa de intins parul.

 

Mod de utilizare:
Aplicati pe parul ud, umed sau uscat, inainte de a folosi uscatorul sau placa de intins parul.

Caracteristici

Consistență
spray
Efect
Protecție termică (uscător, ondulator, placă)
Tipuri de păr
toate tipurile de păr

Despre brand TIGI

Cosmetica TIGI | Compania TIGI a fost fondată în anul 1986 de cei patru frați Mascolo – descendenții faimosului stilist italian Franco Mascolo, printre ai cărui clienți s-au numărat și legendarele actrițe Sofia Loren și Gina Lollobrigida. Toni, Guy, Bruno și Anthony au mers pe urmele tatălui lor și, practic din nimic, au construit renumita rețea de saloane de coafură Toni & Guy. Aceasta numără peste 420 de filiale în 42 de țări din întreaga lume.
Caracterul excepţional al produselor TIGI constă în special în faptul că sunt dezvoltate de stiliști profesioniști, pentru uzul altor stiliști profesioniști. În aceeași notă, Echipa creativă TIGI vine în fiecare an cu o nouă colecție de coafuri, destinate cu precădere pentru propagarea celor trei game principale ale acestei mărci exclusive – Bed Head, S-Factor și Catwalk.
Ultima menționată clădește în imaginație o punte care leagă lumea părului frumos de cea a modei de lux. Catwalk a crescut ca imagine tocmai datorită cooperării cu tânărul creator britanic Christopher Kane. Datorită lui, stiliștii de astăzi reușesc să mulțumească și cei mai pretențioși clienți, care-şi doresc să semene cu stelele de cinema sau cu cele din lumea muzicii. Interesant este că până și mirosul cosmeticelor TIGI Catwalk este inspirat de parfumurile exclusive.
La fabricarea șampoanelor, a balsamurilor, a pastelor de modelare și a altor produse TIGI se folosesc adesea ingrediente relativ ieșite din comun. De exemplu, utilizând cunoștințele lor de biologie modernă, autorii colecției Catwalk Curlesque au creat aşa-numitul Catwalk Aquacomplex – un „cocteil“ unicat din apă de castraveți și extracte din diverse tipuri de alge și fenicul de mare. Acesta a devenit un hit printre femeile cu păr ondulat sau creț. O mențiune specială merită ingredientele la fel de luxoase, cum ar fi cașmirul, șampania sau perlele, conținute în gama preparatelor S-Factor.
Brand-ul TIGI îi va atrage cu siguranță pe toți cei care doresc să arate excelent, dar nu au chef să petreacă ore întregi în saloanele de frumusețe, pe cei care caută calitate la prețuri rezonabile, sunt jucăuși, le plac stilurile de păr creative și aleg în primul rând cu ochii (după designul și culoarea ambalajului).