TIGI S-Factor Stylingfixativ

TIGI S-Factor Styling fixativ
TIGI S-Factor Styling fixativ
371 ml

Cod: TIG2158 | Acest produs este momentan indisponibil

Urmărește disponibilitatea produselor

Te anunțăm imediat, prin e-mail, când produsul reapare în stoc. Depinde numai de tine dacă alegi să profiți de ofertă.

Prin trimitere, vă exprimați acordul cu privire la prelucrarea e-mailului în scopul informării dvs. privind disponibilitatea produsului, de către compania Notino, s.r.o., până la expedierea e-mailului respectiv, dar timp de maximum 1 an. Aveți dreptul de a vă retrage oricând consimțământul. Pentru mai multe informații, consultați principiile privind prelucrarea datelor cu caracter personal.​.
Un cadou pentru tine
Folosiți codul 20ro în coșul de cumpărături și beneficiați de 20% reducere la brandurile selectate. Nu se aplică produselor aflate la reducere sau lichidare de stoc.

Descrierea produsului TIGI S-Factor Styling
Caracteristici

Lacul de păr TIGI S-Factor Styling fixează durabil coafura și, astfel, asigură un control maxim asupra părului.

Caracteristici:

  • fixează bine toate tipurile de păr și de coafuri
  • nu lasă reziduuri în păr și se îndepărtează ușor, prin periere
  • oferă părului vitalitate și strălucire
  • fixare puternică
  • nu lipește părul și conferă coafurii un aspect natural
  • oferă instantaneu volum părului
  • produsul este neagresiv față de păr
  • aplicare ușoară și rapidă

Cum se utilizează:
A se agita energic, înainte de utilizare. Se pulverizează pe părul uscat, de la o distanță de 30 cm. Pentru maximizarea volumului, se pulverizează direct pe rădăcini.

Caracteristici

Tipul ambalajului
spray
Consistență
spray
Tipuri de păr
toate tipurile de păr
Efect
Definire și textură, Fixare, Strălucire și finețe

Despre brand TIGI

Cosmetica TIGI | Compania TIGI a fost fondată în anul 1986 de cei patru frați Mascolo – descendenții faimosului stilist italian Franco Mascolo, printre ai cărui clienți s-au numărat și legendarele actrițe Sofia Loren și Gina Lollobrigida. Toni, Guy, Bruno și Anthony au mers pe urmele tatălui lor și, practic din nimic, au construit renumita rețea de saloane de coafură Toni & Guy. Aceasta numără peste 420 de filiale în 42 de țări din întreaga lume.
Caracterul excepţional al produselor TIGI constă în special în faptul că sunt dezvoltate de stiliști profesioniști, pentru uzul altor stiliști profesioniști. În aceeași notă, Echipa creativă TIGI vine în fiecare an cu o nouă colecție de coafuri, destinate cu precădere pentru propagarea celor trei game principale ale acestei mărci exclusive – Bed Head, S-Factor și Catwalk.
Ultima menționată clădește în imaginație o punte care leagă lumea părului frumos de cea a modei de lux. Catwalk a crescut ca imagine tocmai datorită cooperării cu tânărul creator britanic Christopher Kane. Datorită lui, stiliștii de astăzi reușesc să mulțumească și cei mai pretențioși clienți, care-şi doresc să semene cu stelele de cinema sau cu cele din lumea muzicii. Interesant este că până și mirosul cosmeticelor TIGI Catwalk este inspirat de parfumurile exclusive.
La fabricarea șampoanelor, a balsamurilor, a pastelor de modelare și a altor produse TIGI se folosesc adesea ingrediente relativ ieșite din comun. De exemplu, utilizând cunoștințele lor de biologie modernă, autorii colecției Catwalk Curlesque au creat aşa-numitul Catwalk Aquacomplex – un „cocteil“ unicat din apă de castraveți și extracte din diverse tipuri de alge și fenicul de mare. Acesta a devenit un hit printre femeile cu păr ondulat sau creț. O mențiune specială merită ingredientele la fel de luxoase, cum ar fi cașmirul, șampania sau perlele, conținute în gama preparatelor S-Factor.
Brand-ul TIGI îi va atrage cu siguranță pe toți cei care doresc să arate excelent, dar nu au chef să petreacă ore întregi în saloanele de frumusețe, pe cei care caută calitate la prețuri rezonabile, sunt jucăuși, le plac stilurile de păr creative și aleg în primul rând cu ochii (după designul și culoarea ambalajului).

Rating TIGI S-Factor Styling