TIGI S-Factor Diamond Dreams

balsam pentru un par stralucitor si catifelat

TIGI S-Factor Diamond Dreams balsam pentru un par stralucitor si catifelat
TIGI S-Factor Diamond Dreams balsam pentru un par stralucitor si catifelat
250 ml
40RON

Cod: TIG1847 | Mai mult de 20 buc. în stoc
buc.
Coletăria
marți 28.05.2019
Ridicare personală
miercuri 29.05.2019
TIGI S-Factor Diamond Dreams
250 ml | 40RON

Descriere cosmetice TIGI S-Factor Diamond Dreams

Descriere:
Balsamul de lux Tigi S-Factor Diamond Dreams este ideal pentru toate tipurile de par, oferind o stralucire de exceptie.Contine pulbere de diamant, perle zdrobite si casmir, astfel incat acesta va ofera o experienta unica. Balsamul hidrateaza parul, si, de asemenea, protejeaza parul dvs. impotriva radicalilor liberi si a altor factri nocivi. Parul dvs. devine puternic, sanatos, moale si stralucitor.Rasfatati-va parul, cu produsele de ingrijire Tigi!

Efecte:

  • hidrateaza parul
  • ofera parului o stralucire de exceptie
  • protejeaza parul impotriva factorilor exteriori nocivi
  • protejeaza culoarea parului

Ingrediente:

  • pulbere de diamant - ofera stralucire părului
  • perle zdrobite - adauga un luciu catifelat
  • casmir - ofera moliciune parului

Tipul de par:
Potrivit pentru toate tipurile de par, inclusiv cel vopsit.

Aplicare:
Se aplica pe parul ud, proasat spalat. Lasati sa actioneze, apoi clatiti.

Caracteristici

Efect
Hidratare, Strălucire și finețe
Tipuri de păr
toate tipurile de par

Despre brand TIGI

Cosmetica TIGI | Compania TIGI a fost fondată în anul 1986 de cei patru frați Mascolo – descendenții faimosului stilist italian Franco Mascolo, printre ai cărui clienți s-au numărat și legendarele actrițe Sofia Loren și Gina Lollobrigida. Toni, Guy, Bruno și Anthony au mers pe urmele tatălui lor și, practic din nimic, au construit renumita rețea de saloane de coafură Toni & Guy. Aceasta numără peste 420 de filiale în 42 de țări din întreaga lume.
Caracterul excepţional al produselor TIGI constă în special în faptul că sunt dezvoltate de stiliști profesioniști, pentru uzul altor stiliști profesioniști. În aceeași notă, Echipa creativă TIGI vine în fiecare an cu o nouă colecție de coafuri, destinate cu precădere pentru propagarea celor trei game principale ale acestei mărci exclusive – Bed Head, S-Factor și Catwalk.
Ultima menționată clădește în imaginație o punte care leagă lumea părului frumos de cea a modei de lux. Catwalk a crescut ca imagine tocmai datorită cooperării cu tânărul creator britanic Christopher Kane. Datorită lui, stiliștii de astăzi reușesc să mulțumească și cei mai pretențioși clienți, care-şi doresc să semene cu stelele de cinema sau cu cele din lumea muzicii. Interesant este că până și mirosul cosmeticelor TIGI Catwalk este inspirat de parfumurile exclusive.
La fabricarea șampoanelor, a balsamurilor, a pastelor de modelare și a altor produse TIGI se folosesc adesea ingrediente relativ ieșite din comun. De exemplu, utilizând cunoștințele lor de biologie modernă, autorii colecției Catwalk Curlesque au creat aşa-numitul Catwalk Aquacomplex – un „cocteil“ unicat din apă de castraveți și extracte din diverse tipuri de alge și fenicul de mare. Acesta a devenit un hit printre femeile cu păr ondulat sau creț. O mențiune specială merită ingredientele la fel de luxoase, cum ar fi cașmirul, șampania sau perlele, conținute în gama preparatelor S-Factor.
Brand-ul TIGI îi va atrage cu siguranță pe toți cei care doresc să arate excelent, dar nu au chef să petreacă ore întregi în saloanele de frumusețe, pe cei care caută calitate la prețuri rezonabile, sunt jucăuși, le plac stilurile de păr creative și aleg în primul rând cu ochii (după designul și culoarea ambalajului).