TIGI Bed Head Urban Antidotes Resurrection

masca revitalizanta pentru parul deteriorat si fragil

TIGI Bed Head Urban Antidotes Resurrection masca revitalizanta pentru parul deteriorat si fragil
TIGI Bed Head Urban Antidotes Resurrection masca revitalizanta pentru parul deteriorat si fragil
TIGI Bed Head Urban Antidotes Resurrection masca revitalizanta pentru parul deteriorat si fragil
TIGI Bed Head Urban Antidotes Resurrection masca revitalizanta pentru parul deteriorat si fragil
TIGI Bed Head Urban Antidotes Resurrection masca revitalizanta pentru parul deteriorat si fragil
TIGI Bed Head Urban Antidotes Resurrection masca revitalizanta pentru parul deteriorat si fragil
TIGI Bed Head Urban Antidotes Resurrection masca revitalizanta pentru parul deteriorat si fragil
TIGI Bed Head Urban Antidotes Resurrection masca revitalizanta pentru parul deteriorat si fragil
200 g

Cod: TIG1815 | Acest produs este momentan indisponibil

Urmărește disponibilitatea produselor

Te anunțăm imediat, prin e-mail, când produsul reapare în stoc. Depinde numai de tine dacă alegi să profiți de ofertă.

TIGI Bed Head Urban Antidotes Resurrection
200 g

Urmărește disponibilitatea produselor

Te anunțăm imediat, prin e-mail, când produsul reapare în stoc. Depinde numai de tine dacă alegi să profiți de ofertă.

Descriere cosmetice TIGI Bed Head Urban Antidotes Resurrection

Masca pentru păr TIGI Bed Head Urban Antidotes Resurrection este o etapă indispensabilă în ritualul îngrijirii părului. Oferind părului un moment de regenerare, acesta va răsplăti strălucind în toată vitalitatea și frumusețea sa.

Caracteristici:

  • regenerează părul pe întreaga sa lungime
  • extinde durata de viață a culorii
  • părul este neted la atingere
  • oferă părului o strălucire radiantă

Cum se utilizează:
Se aplică pe părul umed, spălat în prealabil cu șampon. Se lasă să acționeze conform timpului specificat pe ambalaj, apoi se clătește bine.

Caracteristici

Efect
Regenerarea părului deteriorat
Tipuri de păr
par degradat

Despre brand TIGI

Cosmetica TIGI | Compania TIGI a fost fondată în anul 1986 de cei patru frați Mascolo – descendenții faimosului stilist italian Franco Mascolo, printre ai cărui clienți s-au numărat și legendarele actrițe Sofia Loren și Gina Lollobrigida. Toni, Guy, Bruno și Anthony au mers pe urmele tatălui lor și, practic din nimic, au construit renumita rețea de saloane de coafură Toni & Guy. Aceasta numără peste 420 de filiale în 42 de țări din întreaga lume.
Caracterul excepţional al produselor TIGI constă în special în faptul că sunt dezvoltate de stiliști profesioniști, pentru uzul altor stiliști profesioniști. În aceeași notă, Echipa creativă TIGI vine în fiecare an cu o nouă colecție de coafuri, destinate cu precădere pentru propagarea celor trei game principale ale acestei mărci exclusive – Bed Head, S-Factor și Catwalk.
Ultima menționată clădește în imaginație o punte care leagă lumea părului frumos de cea a modei de lux. Catwalk a crescut ca imagine tocmai datorită cooperării cu tânărul creator britanic Christopher Kane. Datorită lui, stiliștii de astăzi reușesc să mulțumească și cei mai pretențioși clienți, care-şi doresc să semene cu stelele de cinema sau cu cele din lumea muzicii. Interesant este că până și mirosul cosmeticelor TIGI Catwalk este inspirat de parfumurile exclusive.
La fabricarea șampoanelor, a balsamurilor, a pastelor de modelare și a altor produse TIGI se folosesc adesea ingrediente relativ ieșite din comun. De exemplu, utilizând cunoștințele lor de biologie modernă, autorii colecției Catwalk Curlesque au creat aşa-numitul Catwalk Aquacomplex – un „cocteil“ unicat din apă de castraveți și extracte din diverse tipuri de alge și fenicul de mare. Acesta a devenit un hit printre femeile cu păr ondulat sau creț. O mențiune specială merită ingredientele la fel de luxoase, cum ar fi cașmirul, șampania sau perlele, conținute în gama preparatelor S-Factor.
Brand-ul TIGI îi va atrage cu siguranță pe toți cei care doresc să arate excelent, dar nu au chef să petreacă ore întregi în saloanele de frumusețe, pe cei care caută calitate la prețuri rezonabile, sunt jucăuși, le plac stilurile de păr creative și aleg în primul rând cu ochii (după designul și culoarea ambalajului).