TIGI Bed Head Up All Night ambalaj economic I. (pentru par fin) pentru femei

TIGI Bed Head Up All Night ambalaj economic I. (pentru par fin) pentru femei
TIGI Bed Head Up All Night ambalaj economic I. (pentru par fin) pentru femei
Promoție
ambalaj economic I. (pentru par fin) pentru femei
100RON

50RON / 1 buc, incl. TVA
Cod: TIG2540 | Mai mult de 5 buc. în stoc

Fully Loaded sampon pentru volum 750 ml + Fully Loaded balsam pentru volum 750 ml

1
Livrarea prin Cargus. Data estimată de livrare:
vineri 05.03.2021
Ridicare personală
începând de mâine joi 04.03.2021

Descrierea produsului TIGI Bed Head Up All Night
Caracteristici

Faceți o bucurie dvs. sau celor dragi, cu un perfect set cosmetic TIGI Bed Head Up All Night. Un asortiment de produse pentru îngrijirea părului constituie un cadou primit întotdeauna cu plăcere.

Setul conține:

  • Fully Loaded sampon pentru volum 750 ml
  • Fully Loaded balsam pentru volum 750 ml

Caracteristici:

  • un mix de produse cosmetice pentru utilizare zilnică
  • tratament capilar, pentru un păr frumos și plin de viață
  • pentru păr fără volum

Cum se utilizează:
Folosiți fiecare produs din setul cosmetic conform instrucțiunilor proprii.

Caracteristici

Tipuri de păr
păr fin
Tipuri de seturi
ambalaj economic

Despre brand TIGI

p>Cosmetica TIGI | Compania TIGI a fost fondată în anul 1986 de cei patru frați Mascolo – descendenții faimosului stilist italian Franco Mascolo, printre ai cărui clienți s-au numărat și legendarele actrițe Sofia Loren și Gina Lollobrigida. Toni, Guy, Bruno și Anthony au mers pe urmele tatălui lor și, practic din nimic, au construit renumita rețea de saloane de coafură Toni & Guy. Aceasta numără peste 420 de filiale în 42 de țări din întreaga lume.
Caracterul excepţional al produselor TIGI constă în special în faptul că sunt dezvoltate de stiliști profesioniști, pentru uzul altor stiliști profesioniști. În aceeași notă, Echipa creativă TIGI vine în fiecare an cu o nouă colecție de coafuri, destinate cu precădere pentru propagarea celor trei game principale ale acestei mărci exclusive – Bed Head, S-Factor și Catwalk.
Ultima menționată clădește în imaginație o punte care leagă lumea părului frumos de cea a modei de lux. Catwalk a crescut ca imagine tocmai datorită cooperării cu tânărul creator britanic Christopher Kane. Datorită lui, stiliștii de astăzi reușesc să mulțumească și cei mai pretențioși clienți, care-şi doresc să semene cu stelele de cinema sau cu cele din lumea muzicii. Interesant este că până și mirosul cosmeticelor TIGI Catwalk este inspirat de parfumurile exclusive.
La fabricarea șampoanelor, a balsamurilor, a pastelor de modelare și a altor produse TIGI se folosesc adesea ingrediente relativ ieșite din comun. De exemplu, utilizând cunoștințele lor de biologie modernă, autorii colecției Catwalk Curlesque au creat aşa-numitul Catwalk Aquacomplex – un „cocteil“ unicat din apă de castraveți și extracte din diverse tipuri de alge și fenicul de mare. Acesta a devenit un hit printre femeile cu păr ondulat sau creț. O mențiune specială merită ingredientele la fel de luxoase, cum ar fi cașmirul, șampania sau perlele, conținute în gama preparatelor S-Factor.
Brand-ul TIGI îi va atrage cu siguranță pe toți cei care doresc să arate excelent, dar nu au chef să petreacă ore întregi în saloanele de frumusețe, pe cei care caută calitate la prețuri rezonabile, sunt jucăuși, le plac stilurile de păr creative și aleg în primul rând cu ochii (după designul și culoarea ambalajului).

Rating TIGI Bed Head Up All Night