TIGI Bed Head Straighten Out

crema pentru par cu efect de netezire

2×
TIGI Bed Head Straighten Out crema pentru par cu efect de netezire
TIGI Bed Head Straighten Out crema pentru par cu efect de netezire
120 ml
37RON

Cod: TIG1391 | Mai mult de 20 buc. în stoc
buc.
Un cadou pentru tine
Cumpărați acum produsele de styling din brandurile TIGI, Sebastian Professional, Revlon Professional și American Crew de minim 190 RON, și primiți cadou un uscător sau o placă de păr. Alegeți-vă produsul preferat dintre mai multe variante în coșul de cumpărături.
Livrarea prin Cargus. Data estimată de livrare:
luni 24.06.2019
Ridicare personală
luni 24.06.2019
TIGI Bed Head Straighten Out
120 ml | 37RON

Descrierea produsului TIGI Bed Head Straighten Out

Descriere:

Crema pentru un par drept Tigi Bed Head Styling previne incretirea nedorita. Parul ramane neted si drept pana la 48 de ore, chiar si in conditii de umiditate. De asemenea, imbunatateste textura.

Rezultate:

• netezeste si indreapta parul

• ideal in conditii de umiditate

• da rezistenta si stralucire parului

Ingrediente:

• polimeri termo stabili - lupta impotriva efectelor umiditatii

Tipul de par:

Pentru toate tipurile de par, mai ales pentru cel cret sau indisciplinat.

Utilizare:

Aplicati uniform pe parul umed. Pieptanati si uscati cu feonul. 

Caracteristici

Consistență
crema
Efect
Netezirea și îndreptarea părului

Despre brand TIGI

Cosmetica TIGI | Compania TIGI a fost fondată în anul 1986 de cei patru frați Mascolo – descendenții faimosului stilist italian Franco Mascolo, printre ai cărui clienți s-au numărat și legendarele actrițe Sofia Loren și Gina Lollobrigida. Toni, Guy, Bruno și Anthony au mers pe urmele tatălui lor și, practic din nimic, au construit renumita rețea de saloane de coafură Toni & Guy. Aceasta numără peste 420 de filiale în 42 de țări din întreaga lume.
Caracterul excepţional al produselor TIGI constă în special în faptul că sunt dezvoltate de stiliști profesioniști, pentru uzul altor stiliști profesioniști. În aceeași notă, Echipa creativă TIGI vine în fiecare an cu o nouă colecție de coafuri, destinate cu precădere pentru propagarea celor trei game principale ale acestei mărci exclusive – Bed Head, S-Factor și Catwalk.
Ultima menționată clădește în imaginație o punte care leagă lumea părului frumos de cea a modei de lux. Catwalk a crescut ca imagine tocmai datorită cooperării cu tânărul creator britanic Christopher Kane. Datorită lui, stiliștii de astăzi reușesc să mulțumească și cei mai pretențioși clienți, care-şi doresc să semene cu stelele de cinema sau cu cele din lumea muzicii. Interesant este că până și mirosul cosmeticelor TIGI Catwalk este inspirat de parfumurile exclusive.
La fabricarea șampoanelor, a balsamurilor, a pastelor de modelare și a altor produse TIGI se folosesc adesea ingrediente relativ ieșite din comun. De exemplu, utilizând cunoștințele lor de biologie modernă, autorii colecției Catwalk Curlesque au creat aşa-numitul Catwalk Aquacomplex – un „cocteil“ unicat din apă de castraveți și extracte din diverse tipuri de alge și fenicul de mare. Acesta a devenit un hit printre femeile cu păr ondulat sau creț. O mențiune specială merită ingredientele la fel de luxoase, cum ar fi cașmirul, șampania sau perlele, conținute în gama preparatelor S-Factor.
Brand-ul TIGI îi va atrage cu siguranță pe toți cei care doresc să arate excelent, dar nu au chef să petreacă ore întregi în saloanele de frumusețe, pe cei care caută calitate la prețuri rezonabile, sunt jucăuși, le plac stilurile de păr creative și aleg în primul rând cu ochii (după designul și culoarea ambalajului).