Coafura dvs. își pierde volumul a doua zi după spălare? Șamponul uscat revigorant, TIGI Bed Head Dirty Secret, economisește timp și dă părului un impuls instantaneu. Șamponul absoarbe uleiul, care face ca părul să arate gras și murdar. Reîmprospătați-vă părul și bucurați-vă cât mai mult timp de frumusețea coafurii dvs.
Caracteristici:
- curăță părul și absoarbe uleiurile în exces
- înviorează coafura, conferindu-i volum și lejeritate
- lasă părul curat, proaspăt și cu aspect plin
- formează un strat uniform și transparent
- potrivit pentru toate tipurile și lungimile de păr
Ingrediente:
- amidon de porumb modificat hidrofobic – absoarbe uleiurile, curăță, împrospătează și adaugă volum
- tehnologia Refractive Index Matching – asigură un strat uniform și transparent
- parfum proaspăt și suculent
Aplicare:
Agitați bine șamponul TIGI Bed Head Dirty Secret înainte de utilizare. Ridicați părul și pulverizați ușor pe rădăcini, în reprize scurte, de la distanța de 10–12 cm. Masați scalpul cu mâna, iar, la final, periați bine.
Caracteristici
Tipuri de păr | toate tipurile de păr |
Efect | Definire și textură, Controlul sebumului excesiv |
Tipul scalpului | toate tipurile de scalp |
Compoziție completă
Cosmetica TIGI | Compania TIGI a fost fondată în anul 1986 de cei patru frați Mascolo – descendenții faimosului stilist italian Franco Mascolo, printre ai cărui clienți s-au numărat și legendarele actrițe Sofia Loren și Gina Lollobrigida. Toni, Guy, Bruno și Anthony au mers pe urmele tatălui lor și, practic din nimic, au construit renumita rețea de saloane de coafură Toni & Guy. Aceasta numără peste 420 de filiale în 42 de țări din întreaga lume.
Caracterul excepţional al produselor TIGI constă în special în faptul că sunt dezvoltate de stiliști profesioniști, pentru uzul altor stiliști profesioniști. În aceeași notă, Echipa creativă TIGI vine în fiecare an cu o nouă colecție de coafuri, destinate cu precădere pentru propagarea celor trei game principale ale acestei mărci exclusive – Bed Head, S-Factor și Catwalk.
Ultima menționată clădește în imaginație o punte care leagă lumea părului frumos de cea a modei de lux. Catwalk a crescut ca imagine tocmai datorită cooperării cu tânărul creator britanic Christopher Kane. Datorită lui, stiliștii de astăzi reușesc să mulțumească și cei mai pretențioși clienți, care-şi doresc să semene cu stelele de cinema sau cu cele din lumea muzicii. Interesant este că până și mirosul cosmeticelor TIGI Catwalk este inspirat de parfumurile exclusive.
La fabricarea șampoanelor, a balsamurilor, a pastelor de modelare și a altor produse TIGI se folosesc adesea ingrediente relativ ieșite din comun. De exemplu, utilizând cunoștințele lor de biologie modernă, autorii colecției Catwalk Curlesque au creat aşa-numitul Catwalk Aquacomplex – un „cocteil“ unicat din apă de castraveți și extracte din diverse tipuri de alge și fenicul de mare. Acesta a devenit un hit printre femeile cu păr ondulat sau creț. O mențiune specială merită ingredientele la fel de luxoase, cum ar fi cașmirul, șampania sau perlele, conținute în gama preparatelor S-Factor.
Brand-ul TIGI îi va atrage cu siguranță pe toți cei care doresc să arate excelent, dar nu au chef să petreacă ore întregi în saloanele de frumusețe, pe cei care caută calitate la prețuri rezonabile, sunt jucăuși, le plac stilurile de păr creative și aleg în primul rând cu ochii (după designul și culoarea ambalajului).