Redken Clean Maniac

Balsam de curățare

Redken Clean Maniac Balsam de curățare
Redken Clean Maniac Balsam de curățare
Redken Clean Maniac Balsam de curățare
250 ml
61RON

Cod: RED1380 | Mai mult de 20 buc. în stoc
buc.
Livrarea prin Cargus. Data estimata pentru livrare:
miercuri, 21.11.2018
ridicare personală
miercuri, 21.11.2018
Un cadou pentru tine
Doar această săptămână puteți obține 25% reducere la acest produs. Folosiți codul BF25RO. Mai multe informații găsiți aici. Nu se aplică la produsele aflate deja la reducere sau lichidare de stoc.
Redken Clean Maniac
250 ml | 61RON

Descriere cosmetice Redken Clean Maniac

Balsamul purificator Redken Clean Maniac oferă îngrijire părului după spălarea cu șampon, lăsându-l aerisit, flexibil și plin de viață.

Proprietăți:

  • hidratează și curăță ușor părul
  • facilitează descurcarea
  • protejează părul împotriva murdăriei din aer
  • conferă părului o impresie de prospețime, de lungă durată

Ingrediente:

  • tehnologia Neofresh – neutralizează și respinge mirosurile
  • nu conține silicon și nici sulfați

Mod de aplicare:
Balsamul se masează în părul spălat, se lasă scurt timp să acționeze şi se clătește cu apă. Pentru rezultate optime, se utilizează în combinație cu șamponul Redken Clean Maniac Micellar.

Caracteristici

Efect
Pentru pieptănare ușoară
Tipuri de păr
par gras, par normal

Despre brand Redken

Cosmeticele Redken | Redken Laboratories, au fost fondate în 1960, de către actriţa şi femeia de afaceri americană Paula Kent. După propria mărturisire, aceasta era frustrată de faptul că multe dintre produsele folosite de stiliştii şi de artiştii cosmeticieni din acea vreme aveau o acţiune iritantă. Ca urmare, s-a decis să dezvolte şi să lanseze produse cosmetice pentru păr, care să poată fi utilizate în siguranţă chiar şi de către persoanele cu pielea sensibilă - şi a reuşit. Aproximativ 33 de ani mai târziu, Redken a devenit parte integrantă a gigantului L'Oreal.
Paula şi stilistul ei personal, Jheri Redding s-au concentrat încă de la început pe cercetarea în domeniul tehnologiei proteinelor (părul este compus în principal din proteine) şi al pH-ului (un pH acid, de 4,5-5,5, completează pH-ul natural al părului şi al pielii). Paula a insistat ca produsele Redken să fie recomandate exclusiv de cosmeticienele licenţiate, din saloanele de înfrumuseţare profesioniste.
Şampoanele, balsamurile, spray-urile, măştile şi celelalte produse Redken au câştigat o imensă popularitate, datorită faptului că acţionează foarte repede - părul deteriorat se regenerează chiar şi după un singur tratament. Redken oferă, de asemenea, o gamă largă de produse, astfel încât fiecare îşi găseşte unul preferat. Indiferent dacă suferiţi de mătreaţă, dacă expuneţi părul razelor solare, dacă îl uscaţi cu foehnul sau dacă îl întindeţi cu placa ori vă luptaţi fără succes cu alopecia, Redken are soluţia potrivită pentru dumneavoastră!
Prin urmare, nimeni nu este surprins de faptul că Redken a devenit brandul favorit pentru o serie de celebrităţi, fiind poreclit „cosmetică hollywoodiană“. Redken Laboratories se străduieşte să fie fidel motto-ul său „prin ştiinţă, spre frumuseţe“, datorită căruia se poate lăuda cu peste de şaizeci de patente la nivel mondial - de exemplu, Interbond Conditioning System (ingrediente care transformă structura interioară a părului, îmbunătăţind în acelaşi timp aspectul său exterior) sau 3D Repair Complex (o combinaţie unică de proteine, ceramide şi lipide naturale).
Brandul Redken îi va atrage cu siguranţă pe toi cei care doresc să aibă un păr minunat şi sănătos, chiar fără a fi nevoie să viziteze coaforul, care au probleme cu arsurile şi cu mâncărimile scalpului şi nu pot folosi orice produse cosmetice, care sunt creativi şi le place să creeze diferite coafuri neobişnuite sau care caută produse specializate (de exemplu, pentru părul blond).