PhilipsSeries 3000 S3232/52 Wet & Dry Aparat de bărbierit electric
Nici măcar cea mai acoperită zonă a feței nu va fi omisă. Aparatul de bărbierit electric, Philips Series 3000 S3232/52 Wet & Dry, va pătrunde în fiecare unghi și adâncitură al feței dvs., astfel încât tenul și gâtul vor deveni nemaipomenit de netede. Lamele de ras cu autoascuțire, PowerCut, vă vor garanta un bărbierit precis și uniform. Acestea funcționează perfect, atât pe umed, cât și pe uscat, fie cu spuma, fie cu gelul de ras preferat. Nu rămâne decât să vă alegeți ce vi se potrivește dvs.
În plus, aparatul de bărbierit electric, Philips Series 3000 S3232/52 Wet & Dry, se gândește și la cele mai mici detalii – vă va aranja atât mustața, cât și perciunii. Încercați-l pe propria piele și veți vedea că nu se poate mai bine!
Caracteristici:
- asigură un bărbierit uniform și confortabil
- lasă fața și gâtul perfect netede
- permite rasul umed și uscat, atât cu gel, cât și cu spumă
- urmează precis contururile feței
Specificații tehnice:
- 5 sensuri de rotire ale capului de bărbierit – ajunge în fiecare unghi sau adâncitură a feței și a gâtului
- 27 de lame cu autoascuțire, PowerCut – asigură un rezultat uniform și mereu precis
- indicator de baterie cu 3 trepte – vă anunță când este timpul să încărcați aparatul
- trimmer înclinat – permite aranjarea mustății, a perciunilor și a oricăror detalii
- mâner ergonomic antialunecare – se ține confortabil în mână și, astfel, permite o manevrare ușoară
- husă practică, de călătorie – permite păstrarea în siguranță a aparatului atât acasă, cât și în călătorii
- 60 de minute de utilizare wireless, după o oră de încărcare
Mod de utilizare:
Procedați conform instrucțiunilor incluse.
Instructiunile de utilizare, le gasiti AICI
Caracteristici
Tipul de alimentare | incarcator cu suport |
Brand-ul Philips este cunoscut în multe cămine. Cele şapte litere albastre, din logo-ul cu scut, stele şi valuri, ne însoţesc de mai bine de 120 de ani. Pe durata existenţei sale, firma Philips şi-a construit reputaţia unui brand de încredere în domeniile îngrijirii sănătăţii, stilului de viaţă şi iluminatului.
Firma Philips & Co a fost fondată în anul 1891, în orăşelul olandez Eindhoven, scopul său fiind să acopere cererea de becuri, aflată în creştere datorită electrificării. Una dintre primele sale campanii publicitare a fost lansată în anul 1898, când Anton Philips a folosit ca instrument de marketing o serie de vederi cu costume naţionale olandeze, la fiecare vedere adăugând cuvântul Philips scris cu becuri.
Treptat, firma Philips a început să se orienteze şi spre alte domenii. Astăzi este numărul unu în domeniul îngrijirii persoanelor cu probleme cardiace, al îngrijirii acute şi al îngrijirii la domiciliu, în iluminarea economică şi dezvoltarea unor noi aplicaţii privind iluminatul, precum şi în domeniul aparatelor de bărbierit şi de tuns pentru bărbaţi şi cel al îngrijirii pielii. În centrul interesului său se află inovaţia şi introducerea celor mai noi tehnologii pentru confortul utilizatorului. Principiul „simţ şi simplitate“ reflectă angajamentul Philips de a fi o companie orientată spre piaţă, care oferă produse şi servicii ce îndeplinesc promisiunea făcută clienţilor: „Creat după dorinţele dumneavoastră, uşor de utilizat şi modern“.
Prin intermediul paginii de internet aoro.ro, Philips oferă clienţilor săi produse pentru bărbaţi şi femei, mai ales din gama de îngrijire personală a tenului, a părului şi a corpului. Puteţi găsi periuţe de dinţi Philips Sonicare, din gama pentru îngrijirea dinţilor şi a gingiilor, care sunt create după tehnologia sonică proprie, brevetată, care asigură o senzaţie de curăţire perfectă a dinţilor.
În cadrul evoluţiei sale actuale, firma Philips prezintă noua sa serie „inovaţia şi voi“, generată de convingerea că inovaţia nu are sens decât atunci când se bazează pe o înţelegere profundă a cerinţelor şi a dorinţelor clienţilor.
Brand-ul Philips este cunoscută mai ales datorită accentului maxim pus pe inovaţie şi pe dorinţele clienţilor. Produsele Philips vă aduc ceea ce este mai bun din valorile tradiţionale, corelate cu cele mai noi tendinţe.