Liz Claiborne Bora Bora

eau de parfum pentru femei 100 ml

3×
Liz Claiborne Bora Bora eau de parfum pentru femei 100 ml
Liz Claiborne Bora Bora eau de parfum pentru femei 100 ml
100 ml
79RON

Cod: LIZ0014 | Mai mult de 5 buc. în stoc
buc.
Un cadou pentru tine
Un cadou pentru tine
Un cadou pentru tine
Un cadou pentru tine
La cumpărarea oricăror produse de minim 190 RON, vă puteți alege gratuit în coșul de cumpărturi un set de călătorie pentru produsele cosmetice sau un ulei de plajă.
Livrarea prin Cargus. Data estimată de livrare:
joi 18.07.2019
Ridicare personală
joi 18.07.2019
Liz Claiborne Bora Bora
100 ml | 79RON

Descriere parfum Liz Claiborne Bora Bora

Parfumul Liz Claiborne Bora Bora , cu spiritul său lejer și proaspăt, evocă atmosfera veselă, entuziastă și lipsită de griji a vacanței.

  • parfum de flori și fructe
  • pentru femeia optimistă
  • pentru zi, mai ales pentru vreme caldă

Compoziție

Note varf
iris, mandarina, nufar
Note inima
flori de portocal, iasomie, orhidee, tuberoza
Note baza
ghimbir, lemn de santal
Grupe de parfumuri
florale

Despre brand Liz Claiborne

Liz Claiborne Inc a fost fondată în 1976 de catre Liz Claiborne, Arta Ortenberg, Leonard Boxer, și Jerome Chazen. Acesta a fost un succes imediat, cu vanzari de 2 milioane dolari în 1976 și 23 milioane dolari in 1978. Aceasta a fost prima companie înfiintata de o femeie sa fie enumerate în topul Fortune 500.
Primul parfum al companiei, Liz Claiborne pentru femei, in sticla triunghiular distinctiv, a fost introdus în 1986. Primul parfum pentru barbati, Claiborne, a fost lansat în 1989.
Parfumurile Liz Claiborne au fost realizate în colaborare cu parfumierii Olivier Polge, Guarin Pascal, Jean-Claude Delville, Laurent Le Guernec, Loc Dong, Jean-Marc Chaillan, Negrin Pierre, Vinals Carlos, Benaim Carlos şi Harry Fremont.Parfumurile  Liz Claiborne completeaza perfect caracteristicile brandului de îmbracaminte, si anume lejeritatea si usurinta de purtare.

Rating Liz Claiborne Bora Bora

Adaugă o nouă recenzie

5.0
3 Evaluare
3
aspectul flaconului
persistența parfumului
intensitatea
impresia generală