Lacoste Match Point gel de duș pentru bărbați

Lacoste Match Point gel de duș pentru bărbați
Lacoste Match Point gel de duș pentru bărbați
Economisiți
198RON

Economisiți 55%
150 ml
89RON

59,33RON / 100 ml, incl. TVA
Cod: LAC03864 | 2 de buc. în stoc
1
Livrarea prin Cargus. Data estimată de livrare:
începând de mâine miercuri 21.04.2021
Ridicare personală
începând de astăzi

Descriere Lacoste Match Point
Compoziție

Transformați-vă dușul sau baia zilnică într-o experiență inedită, pe care o veți aștepta cu nerăbdare întreaga zi. Produsul pentru duș Lacoste Match Point vă parfumează pielea cu o aromă plăcută, care încântă simțurile.

Caracteristici:

  • spală pielea și îndepărtează impuritățile
  • redă pielii senzația de confort
  • completează parfumul din aceeași linie
  • este cadoul perfect, mai ales dacă îl oferiți împreună cu parfumul

Compoziție

Consistență
gel

Despre brand Lacoste

Brandul Lacoste este imaginea eleganței neprotocolare, atât în modă, cât și în lumea parfumurilor. Brandul a fost fondat în anul 1933, de către celebrul tenisman René Lacoste și, inițial, s-a concentrat exclusiv pe producția de articole sportive. Campionul francez și-a dorit ca, pe terenul de tenis, să se simtă nu doar confortabil, ci și ca un gentleman. Conceptul original al eleganței lejere, simple și naturale se reflectă și astăzi în moda și în parfumurile Lacoste.

René Lacoste a dat brandului nu numai numele său, ci și cunoscutul simbol – crocodilul verde. Acesta e inspirat de porecla „Crocodilul“, dată tenismenului de ziariștii americani, după ce căpitanul echipei franceze la Cupa Davis i-a promis acestuia o geantă din piele de crocodil, ca recompensă pentru un meci câștigat.

Primul parfum Lacoste a fost lansat în anul 1984. Au urmat alte game de parfumuri pentru bărbați și femei, majoritatea inspirate din diverse sporturi. Parfumurile Lacoste pentru bărbați și femei simbolizează eleganța lejeră și, în ultimele decenii, ocupă un loc de prestigiu printre brandurile de top ale modei contemporane.

Rating Lacoste Match Point