
Economisiți 58%
- Descriere parfum
- Despre brand
- Rating
Descriere parfum Lacoste Eau de Lacoste L.12.12 Pour Elle French PanacheCompoziție
Aveți uneori impresia că franțuzoaicele s-au născut elegante? Acum și dvs. puteți radia acel „je ne sais quoi“, datorită apei de toaletă Lacoste Eau de Lacoste L.12.12 Pour Elle French Panache.
- un parfum de tip chypre, cu acorduri florale
- pentru femeia tânără și trendy
- apa de toaletă are și o variantă pentru bărbați
Compoziția parfumului
Apa de toaletă debutează cu jocul suculent al coacăzelor negre, cu dulcea bergamotă și un strop de piper roz. Urmează o combinație la fel de fermecătoare, de iasomie și trandafir, stropite cu picături acidulate de șampanie. Compoziția este echilibrată la bază de tonurile de paciuli, de mosc și de lemn.
Povestea parfumului
În flaconul opac, de un roșu elegant, cu nelipsitul crocodil, se ascunde o apă de toaletă sclipitoare, creată pentru o femeie elegantă, dinamică și jucăușă. Parfumul Lacoste Eau de Lacoste L.12.12 Pour Elle French Panache debordează de faimosul șarm franțuzesc, cu accent pe libertatea de mișcare.
Compoziție
- Note varfNotele de vârf – Ele se dezvoltă imediat după aplicarea parfumului. Creează prima impresie și tind să fie destul de intense, dar nu și de lungă durată.
- bergamota, piper roz, coacaze negre
- Note inimaNotele de mijloc – (sau inima parfumului) se resimt la câteva minute după ce notele de vârf se dispar. Notele de mijloc au o persistență de 2-3 ore.
- iasomie Sambac, vin spumant, trandafir
- Note bazaNotele de bază - Ultimele și, de multe ori, cu cea mai îndelungată persistență pe piele. Țin undeva de la 4 ore la peste o zi.
- tonuri lemnoase, patchouli, mosc
- Grupe de parfumuri
- florale, chypre
Despre brand Lacoste
Brandul Lacoste este imaginea eleganței neprotocolare, atât în modă, cât și în lumea parfumurilor. Brandul a fost fondat în anul 1933, de către celebrul tenisman René Lacoste și, inițial, s-a concentrat exclusiv pe producția de articole sportive. Campionul francez și-a dorit ca, pe terenul de tenis, să se simtă nu doar confortabil, ci și ca un gentleman. Conceptul original al eleganței lejere, simple și naturale se reflectă și astăzi în moda și în parfumurile Lacoste.
René Lacoste a dat brandului nu numai numele său, ci și cunoscutul simbol – crocodilul verde. Acesta e inspirat de porecla „Crocodilul“, dată tenismenului de ziariștii americani, după ce căpitanul echipei franceze la Cupa Davis i-a promis acestuia o geantă din piele de crocodil, ca recompensă pentru un meci câștigat.
Primul parfum Lacoste a fost lansat în anul 1984. Au urmat alte game de parfumuri pentru bărbați și femei, majoritatea inspirate din diverse sporturi. Parfumurile Lacoste pentru bărbați și femei simbolizează eleganța lejeră și, în ultimele decenii, ocupă un loc de prestigiu printre brandurile de top ale modei contemporane.