GuessNight set cadou I. pentru bărbați

Guess Night set cadou I. pentru bărbați
Guess Night set cadou I. pentru bărbați
Economisiți
164RON

Economisiți 26%
121RON

121,00RON / 1 buc., incl. TVA
Cod: GUS02747 | Mai mult de 5 buc. în stoc

Eau de Toilette 100 ml + gel de duș 200 ml + deodorant 226 ml

1
Livrarea prin Cargus. Data estimată de livrare:
luni 25.10.2021
Ridicare personală
începând de mâine sâmbătă 23.10.2021

Descriere Guess Night
Compoziție

Un parfum de lux este întotdeauna alegerea ideală, atunci când doriți să faceți cu adevărat plăcere cuiva. Setul de parfum bărbătesc Guess Night frumos ambalat aduce destinatarului o bucurie și mai mare. Puteți fi sigur că fermecătorul set perfect asortat va avea mare succes.

Caracteristici:

  • foarte potrivit pentru a fi oferit cadou
  • bucură orice bărbat
  • cosmeticele parfumate prelungesc persistența parfumului

Setul conține:

  • Eau de Toilette 100 ml
  • gel de duș 200 ml
  • deodorant 226 ml

Notă importantă

Aerosol extrem de inflamabil. A nu se lăsa la îndemâna copiilor. A se evita contactul cu ochii.
Întregul text

Compoziție

Grupe de parfumuri
lemnoase
Tipuri de seturi
set cadou

Despre brand Guess

Parfumurile Guess - visul american. Brand-ul american Guess este cunoscut mai ales datorită articolelor de îmbrăcăminte remarcabile prin calitate şi influență în dictarea tendințelor în modă. Nu în ultimul rând de succes sunt și accesoriile, ceasurile, bijuteriile și, bineînțeles, parfumurile.
Brand-ul Guess a fost fondat în 1981 de către frații Georges, Armand, Paul și Maurice Marciano. Născuți în Maroc, frații au emigrat în California în 1977, pentru a-şi împlini visul american. Pe parcursul anilor ‘70, aceștia au făcut vâlvă în lumea modei prin utilizarea materialului de blugi care, în acea perioadă, era considerat demodat. Creațiile fraților Marciano au fost universale, speciale şi atât de senzuale, încât au schimbat pentru totdeauna atitudinea lumii modei față de blugi.
Acum marca Guess este printre cele mai renumite din lume. Moda lor lejeră, precum și accesoriile pentru bărbați, femei și copii semnifică asumarea unui anumit stil de viață. Printre vedetele cu care Guess cooperează în scopuri de marketing se numără Claudia Schiffer, Anna Nicole Smith, Laetitia Casta, Carla Bruni şi Naomi Campbell. În secolul  XXI, numele Guess a fost asociat în special cu cel al bogatei moștenitoare Paris Hilton.
Guess a lansat primul său parfum în anii ‘80 în cooperare cu Revlon. Ulterior a început să colaboreze cu Coty. În anul 1990, atenția publicului a fost captată de parfumul de damă Guess Original, cu tonuri de mandarine, grape-fruit, lămâie, iasomie, nufăr şi chihlimbar. Printre cele mai cunoscute parfumuri bărbăteşti se numără Guess Seductive Homme Blue – o creație proaspătă, ușoară şi senzuală. Parfumurile Guess sunt realizate  în cooperare cu creatori de parfumuri ca Honorine Blanc, Claudette Belnavis, Steve Demercado, Antoine Lie, Francis Kurkdijan, Guillaume Flavigny, Pierre Negrin, Ellen Moiner sau Bernard Ellena.
Marca Guess, prezentă acum în peste 80 de ţări de pe mapamond, se distinge printr-o combinaţie între dragostea față de vestul american şi sensibilitatea europeană, fiind întruchiparea stilului de viață tineresc, sexy şi plin de aventuri. Pe parcursul deceniilor, Guess a îndemnat oamenii să viseze prin intermediul emblematicelor sale campanii de marketing, care, printre altele, au transformat multe fețe necunoscute în personalități.
Mesajul mărcii Guess este acela că fiecare își poate îndeplini adevăratul său vis american.

Rating Guess Night