Garnier Ambre Solaire Golden Protect ulei pentru plaja SPF 20

Economisiți 30%
- Descrierea produsului
- Despre brand
- Rating 1
Descrierea produsului Garnier Ambre Solaire Golden ProtectCaracteristici
Produsul de protecție solară Garnier Ambre Solaire Golden Protect constituie o parte indispensabilă a îngrijirii pielii expuse la soare.
Caracteristici:
- oferă protecție împotriva razelor UV
- protejează pielea față de radiațiile UVA și UVB
- se aplică ușor și nu lasă o peliculă grasă
- produsul este rezistent la apă
- hrănește și îngrijește pielea
- intensifică și prelungește bronzul
Cum se utilizează:
Înainte de expunerea la soare, se aplică pe tot corpul o cantitate suficientă de produs. Se repetă dacă este necesar, în special după îmbăiere, după uscarea cu prosopul sau în caz de transpirație excesivă.
Caracteristici
- Consistență
- ulei
- Tipul de piele
- pentru toate tipurile de piele
- Factor de protecție
- protecție medie (SPF 15 – SPF 25)
- Substanțe active
- unt de shea
Despre brand Garnier
De peste un secol, cosmeticele Garnier influențează stilul de viață al bărbaților și al femeilor din întreaga lume. A apărut în Franța și, treptat, a devenit unul dintre cele mai respectate branduri de produse cosmetice.
Povestea sa a debutat în 1904, când coaforul Alfred Amour Garnier a creat primul tonic din plante pentru înfrumusețarea părului, primul produs Garnier care a devenit rapid un bestseller. În anul 1960 a apărut prima vopsea de păr Garnier aplicabilă acasă, femeile începând să-și privească părul ca pe un accesoriu de modă. Printre produsele care au fost îndrăgite instantaneu se numără Garnier Micellar Water, gelul purificator Garnier Pure Active Gel și vopselele Garnier Nutrisse.
Brandul Garnier este atent la dorințele clienților săi, iar produsele reflectă nevoile acestora în ceea ce privește îngrijirea tenului și a părului. Creează produse care sunt cu adevărat eficiente, ușor accesibile și facilitează ritualurile zilnice de îngrijire a frumuseții. De aceea, cosmeticele Garnier înregistrează un uriaș succes mondial, fiind disponibile în peste 120 de țări din întreaga lume.