Elizabeth ArdenCeramide ulei de curățare blând cu ceramide


Lăsați-vă frumusețea să strălucească. Uleiul demachiant Elizabeth Arden Ceramide Replenishing Cleansing Oil înlătură impuritățile și machiajul, lăsând fața minunat de proaspătă. Uleiurile de îngrijire naturale înmoaie plăcut pielea și o acoperă cu un strat protector, bogat în substanțe nutritive. Aduceți-vă ritualul de demachiere la perfecțiune.
Caracteristici:
- îndepărtează temeinic machiajul și orice altă impuritate
- dizolvă chiar și machiajul rezistent la apă
- lasă tenul fin și neted
- înmoaie structura pielii
- protejează și hrănește pielea
- potrivit și pentru demachierea ochilor
Rezultatele testului:
→ autoevaluarea a 115 femei, cu vârsta de 20-65 de ani
- 92 % au convenit că loțiunea demachiantă nu usucă tenul
- 87 % au declarat că uleiul nu lasă o senzație unsuroasă
- 87 % au remarcat că tenul devine curat, fin și proaspăt
Ingrediente:
- ulei de caise, de floarea-soarelui și de măsline – bogate în omega 6 și 9, în vitamina E, în fitosteroli și în antioxidanți, care hrănesc, înmoaie și refac bariera naturală de protecție a tenului
- ceramide – previn uscarea tenului, au efecte regeneratoare și acționează preventiv împotriva apariției ridurilor
Aplicare:
Uleiul de curățare se aplică pe palmă cu ajutorul pompei și se masează delicat pe fața uscată, timp de 15 secunde. Se adaugă o cantitate mică de apă și se continuă masajul, până la formarea unei spume albe lăptoase. Apoi se clătește bine fața cu apă și se usucă.
Caracteristici
Consistență | ulei |
Tipul de ten | pentru toate tipurile de piele |
Parfumurile Elizabeth Arden | Cosmetica Elizabeth Arden – dreptul la frumuseţe. Brand-ul american de parfumuri şi cosmetice Elizabeth Arden a fost fondat în 1910 de femeia de afaceri canadiano-americană Florence Nightingale Graham, care i-a dat numele folosit de ea însăşi în comerţ.
Elizabeth Arden, femeie de afaceri, consultant în domeniul frumuseţii şi militantă pentru drepturile femeilor, este şi astăzi o sursă de inspiraţie pentru femeile din întreaga lume. Povestea ilustră a brandului a început cu deschiderea primului său salon pe Fifth Avenue din New York, într-un moment în care femeile nu doar că activau foarte rar în afaceri, dar de obicei nici măcar nu foloseau machiaj. În timpul celui de-al doilea război mondial a dezvoltat produse cosmetice pentru femeile care serveau în armată şi, în 1946, a devenit una dintre primele femei care au apărut pe coperta revistei Time.
Elizabeth Arden a fost printre primii care au aplicat inovaţia ştiinţifică în industria cosmeticii, devenind celebră şi datorită abordării sale holistice a frumuseţii. Încă din anii ´20, a sfătuit femeile să-şi hidrateze pielea, să evite expunerea excesivă la soare şi să practice yoga în fiecare zi. Elizabeth, care a trăit mai bine de 80 de ani şi a murit în New York în anul 1966, a fost pur şi simplu o femeie cu adevărat excepţională, care a transpus multe dintre calităţile sale unice în marca sa de renume mondial.
Elizabeth Arden era convinsă că frumuseţea nu constă în straturile de machiaj, ci într-o combinaţie inteligentă între ştiinţă şi natură. De aceea, produsele cosmetice ale acestei mărci se străduiesc să fie benefice pentru piele, nu să o camufleze. Marca Elizabeth Arden a contribuit la industria cosmetică, prezentând o serie de inovaţii fundamentale, printre care se numără, de exemplu fardurile pentru ochi sau produsele cosmetice gata ambalate în trusa de călătorie.
Produsele pentru îngrijirea pielii şi a corpului, paleta largă de cosmetice decorative şi de parfumuri a mărcii Elizabeth Arden conţin şi în ziua de azi neobositul, inovatorul spirit al fondatoarei, care şi-a dedicat toată viaţa calităţii. Nu degeaba printre numele sonore ale vedetelor care au colaborat cu brandul Elizabeth Arden se numără Jacqueline Kennedy, Marilyn Monroe şi Marlene Dietrich.
Printre cele mai cunoscute produse Elizabeth Arden se numără, de exemplu, Eight Hour Cream (crema de opt ore), care protejează şi vindecă pielea uscată, crăpată şi iritată sau parfumul 5th Avenue, pentru femeile caracterizate printr-un stil rafinat, inteligenţă, eleganţă şi succes.
Brand-ul Elizabeth Arden face în fiecare zi femeile din întreaga lume mai frumoase şi mai încrezătoare, prin diversitatea largă a produselor cosmetice, care garantează nu numai cea mai bună calitate, dar şi un spirit unic.
„Fiecare femeie are dreptul să fie frumoasă“. (Elizabeth Arden)