Collistar Oil Nail Lacquer lac de unghii cu ulei

culoare 313 Nero Intenso 6 ml
17RON
283RON / 100 ml, incl. TVA
- culoare 301 Cristallo Puro 6 ml
- culoare 302 Bianco Latte 6 ml
- culoare 315 Oro Puro 6 ml
- culoare 303 Rosa Cipria 6 ml
- culoare 305 Rosa Confetto 6 ml
- culoare 314 6 ml
- culoare 304 Nudo Puro 6 ml
- culoare 306 Rosa Geranio 6 ml
- culoare 317 Caffè Macchiato 6 ml
- culoare 310 Rosso Puro 6 ml
- culoare 309 Mandarino 6 ml
- culoare 307 Fucsia 6 ml
- culoare 318 Espresso 6 ml
- culoare 321 Rosa Malva 6 ml
- culoare 319 Moka 6 ml
- culoare 311 Rosso Amerena 6 ml
- culoare 308 Rosa Bouganville 6 ml
- culoare 323 6 ml
- culoare 322 Rosso Lacca 6 ml
- culoare 312 Mora 6 ml
- culoare 313 Nero Intenso 6 ml
Cod: COL03132 | În stoc
1
Un cadou pentru tine
Cumpărați produse Collistar de minim 190 RON și primiți cadou exfoliantul de corp la 70 g.



Livrarea prin Cargus. Data estimată de livrare:
începând de mâine joi 04.03.2021
Ridicare personală
începând de astăzi
- Descrierea produsului
- Despre brand
- Rating 2
Descrierea produsului Collistar Oil Nail LacquerCaracteristici
Descrierea produsului Collistar Oil Nail Lacquer
Caracteristici
Descoperiți incredibilul lac de unghii Collistar Oil Nail Lacquer! Formula transparentă poate fi folosită atat singură cât și aplicată peste oricare alt lac de unghii, pentru un plus de strălucire și rezistență. Transformați-vă rapid și eficient manichiura și obțineți unghii frumoase și îngrijite!
Caracteristici:
- formulă transparentă
- oferă strălucire briliantă
- rezistență de lungă durată
- oferă unghiilor un aspect îngrijit
Aplicare:
Utilizați produsul singur pentru un aspect natural sau aplicați deasupra altui lac de unghii pentru strălucire și rezistență de lungă durată.
Caracteristici
- Culoare
- negru
Despre brand Collistar
p>Parfumurile Collistar | Cosmetica Collistar – Collistar a început ca o divizie în cadrul unei firme italiene de medicamente. În anul 1983, odată cu venirea la conducere a Danielei Sacerdote, dezvoltarea firmei a căpătat o cu totul altă direcție. Astăzi puteți cumpăra produsele acestui brand în aproximativ 2500 de parfumerii și magazine din Italia și în peste 3000 de centre de vânzare din străinătate.
Filozofia firmei este simplă – aceea de a oferi cosmetică de o calitate și o eficiență excepțională, la prețuri concurențiale. Collistar se mândrește cu faptul că poate mulțumi chiar și cea mai exigentă clientelă din toate grupurile țintă – tineri, seniori, persoane cu pielea foarte sensibilă sau uscată etc.
Datorită acestei abordări, Collistar se poate mândri cu numeroase succese. Este un producător de parfumuri important și a dezvoltat o întreagă gamă de produse cu adevărat revoluționare – capsule cu ser pentru piele, pudră de bronzat compactă și alte produse unicat. Unul dintre acestea, Nourishing Supermoisturizing Compact Cream (Crema hrănitoare compactă superhidratantă) a fost chiar expus în Muzeul Naţional de Știință și Tehnică Leonardo da Vinci din Milano.
Nu este de mirare că, pe anumite segmente strategice (preparate anticelulită, produse bărbăteşti, împotriva îmbătrânirii etc.), Collistar a reușit să capteze un mare procentaj din piaţă. De o imensă popularitate se bucură, de exemplu, gama sa de produse de aromaterapie sau spray-urile pentru bronzat cu o concepţie originală.
Collistar este inovator și în domeniul marketingului. A fost printre primii în lume care a introdus pentru produsele cosmetice campanii de reclamă în stilul „redacțional“. Paginile sale de internet amintesc de cataloagele clasice tipărite, atât din punct de vedere al designului, cât și al conținutului – găsiți fotografii, descrieri detaliate și, bineînțeles, preţurile.
Brandul Collistar îi atrage cu siguranță pe toți cei care doresc să cunoască cele mai bune parfumuri italienești, cosmetica eficientă și de bună calitate, precum şi pe cei care suferă de celulită sau diferite probleme dermatologice.
Filozofia firmei este simplă – aceea de a oferi cosmetică de o calitate și o eficiență excepțională, la prețuri concurențiale. Collistar se mândrește cu faptul că poate mulțumi chiar și cea mai exigentă clientelă din toate grupurile țintă – tineri, seniori, persoane cu pielea foarte sensibilă sau uscată etc.
Datorită acestei abordări, Collistar se poate mândri cu numeroase succese. Este un producător de parfumuri important și a dezvoltat o întreagă gamă de produse cu adevărat revoluționare – capsule cu ser pentru piele, pudră de bronzat compactă și alte produse unicat. Unul dintre acestea, Nourishing Supermoisturizing Compact Cream (Crema hrănitoare compactă superhidratantă) a fost chiar expus în Muzeul Naţional de Știință și Tehnică Leonardo da Vinci din Milano.
Nu este de mirare că, pe anumite segmente strategice (preparate anticelulită, produse bărbăteşti, împotriva îmbătrânirii etc.), Collistar a reușit să capteze un mare procentaj din piaţă. De o imensă popularitate se bucură, de exemplu, gama sa de produse de aromaterapie sau spray-urile pentru bronzat cu o concepţie originală.
Collistar este inovator și în domeniul marketingului. A fost printre primii în lume care a introdus pentru produsele cosmetice campanii de reclamă în stilul „redacțional“. Paginile sale de internet amintesc de cataloagele clasice tipărite, atât din punct de vedere al designului, cât și al conținutului – găsiți fotografii, descrieri detaliate și, bineînțeles, preţurile.
Brandul Collistar îi atrage cu siguranță pe toți cei care doresc să cunoască cele mai bune parfumuri italienești, cosmetica eficientă și de bună calitate, precum şi pe cei care suferă de celulită sau diferite probleme dermatologice.