CollistarGraphic Eye Liner eyeliner lichid cu trasare precisă

1×
Collistar Graphic Eye Liner eyeliner lichid cu trasare precisă
Collistar Graphic Eye Liner eyeliner lichid cu trasare precisă
culoare Nero 1.7 ml

Acest produs este momentan indisponibil | Cod: COL01911

Dermatograful Collistar Graphic Eye Liner subliniază și pune în evidență orice fond de ten, conferind seducție privirii.

Caracteristici:

  • culoare bogată și intensă
  • trasează linii groase sau subțiri

Cum se utilizează:
Se trasează ușor o linie pe pleoapă. Se lasă să se usuce. Se închide cu atenție, după fiecare utilizare.

Compoziție completă

AQUA, STYRENE/ACRYLATES/AMMONIUM METHACRYLATE COPOLYMER, BUTYLENE GLYCOL, LAURETH-2 BENZOATE, BIS-PEG/PPG-16/16 PEG/PPG-16/16 DIMETHICONE, PHENOXYETHANOL, SORBITOL, SODIUM LAURETH-12 SULFATE, ETHYLHEXYLGLYCERIN, POLYMETHYL METHACRYLATE, PEG-6 CAPRYLIC/CAPRIC GLYCERIDES, SODIUM COCOYL APPLE AMINO ACIDS, CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE, 1,2-HEXANEDIOL, CAPRYLYL GLYCOL, SODIUM POLYACRYLATE, AMMONIUM HYDROXIDE, COCONUT ACID, HEXYLENE GLYCOL, SODIUM CHLORIDE, TETRASODIUM EDTA, SILICA, TOCOPHEROL (+/-) MICA, CI 77891, CI 77491, CI 77492, CI 77499, CI 77007 Pentru compoziția produsului este responsabil producătorul. Datorită posibilelor modificări, vă recomandăm să verificați compoziția produsului direct pe ambalajul acestuia.
Întregul text

Caracteristici

Culoare
negru
Consistență
fluid

Parfumurile Collistar | Cosmetica Collistar – Collistar a început ca o divizie în cadrul unei firme italiene de medicamente. În anul 1983, odată cu venirea la conducere a Danielei Sacerdote, dezvoltarea firmei a căpătat o cu totul altă direcție. Astăzi puteți cumpăra produsele acestui brand în aproximativ 2500 de parfumerii și magazine din Italia și în peste 3000 de centre de vânzare din străinătate.
Filozofia firmei este simplă – aceea de a oferi cosmetică de o calitate și o eficiență excepțională, la prețuri concurențiale. Collistar se mândrește cu faptul că poate mulțumi chiar și cea mai exigentă clientelă din toate grupurile țintă – tineri, seniori, persoane cu pielea foarte sensibilă sau uscată etc.
Datorită acestei abordări, Collistar se poate mândri cu numeroase succese. Este un producător de parfumuri important și a dezvoltat o întreagă gamă de produse cu adevărat revoluționare – capsule cu ser pentru piele, pudră de bronzat compactă și alte produse unicat. Unul dintre acestea, Nourishing Supermoisturizing Compact Cream (Crema hrănitoare compactă superhidratantă) a fost chiar expus în Muzeul Naţional de Știință și Tehnică Leonardo da Vinci din Milano.
Nu este de mirare că, pe anumite segmente strategice (preparate anticelulită, produse bărbăteşti, împotriva îmbătrânirii etc.), Collistar a reușit să capteze un mare procentaj din piaţă. De o imensă popularitate se bucură, de exemplu, gama sa de produse de aromaterapie sau spray-urile pentru bronzat cu o concepţie originală.
Collistar este inovator și în domeniul marketingului. A fost printre primii în lume care a introdus pentru produsele cosmetice campanii de reclamă în stilul „redacțional“. Paginile sale de internet amintesc de cataloagele clasice tipărite, atât din punct de vedere al designului, cât și al conținutului – găsiți fotografii, descrieri detaliate și, bineînțeles, preţurile.
Brandul Collistar îi atrage cu siguranță pe toți cei care doresc să cunoască cele mai bune parfumuri italienești, cosmetica eficientă și de bună calitate, precum şi pe cei care suferă de celulită sau diferite probleme dermatologice.