Chanel Bleu de Chanel

balsam după bărbierit pentru bărbați 90 ml

1×
Chanel Bleu de Chanel balsam după bărbierit pentru bărbați 90 ml
Chanel Bleu de Chanel balsam după bărbierit pentru bărbați 90 ml
Ascunde produsele cu reduceri speciale
Cod: CHA1796 | Mai mult de 20 buc. în stoc
buc.
Un cadou pentru tine
Un cadou pentru tine
Un cadou pentru tine
Un cadou pentru tine
La cumpărarea oricăror produse de minim 190 RON vă puteți alege în coșul de cumpărături un cadou din oferta noastră specială cu cadouri de vară.
Livrarea prin Cargus. Data estimată de livrare:
miercuri 24.07.2019
Ridicare personală
miercuri 24.07.2019
Chanel Bleu de Chanel
balsam după bărbierit pentru bărbați 90 ml | 239RON

Descriere parfum Chanel Bleu de Chanel

Balsamul după ras pentru bărbați Chanel Bleu de Chanel completează perfect parfumul din aceeași serie. Calmează frumos pielea iritată după ras și, în plus, o lasă delicată, proaspătă și parfumată.

Despre brand Chanel

Gabrielle Bonheur Chanel, fondatoarea brandului Chanel, supranumită regina modei, s-a născut în 1883 în orășelul Saumur din vestul Franței. A cucerit lumea modei, însă, de la Paris, prin costumele sale inovatoare, cu pantaloni și fustă.

Coco Chanel a început prin a cânta într-un bar, unde și-a primit și porecla. În 1912 a deschis primul său salon de modă, devenind curând o creatoare de renume. Ea era cea care, la mijlocul secolului al XX-lea, dicta tendințele din haute couture, creațiile Chanel fiind purtate de personalități precum Jacqueline Kennedy sau Grace Kelly.

N-a durat mult timp, până când aria de interes a lui G. B. Chanel s-a extins și spre cosmetice și parfumuri. Primul său parfum, lansat în 1921, a fost legendarul Chanel N° 5, care a rămas până în zilele noastre unul dintre cele mai renumite și mai vândute parfumuri din istorie. Titlul său emblematic se poate aplica astăzi fără frică și creațiilor ca Chanel Chance, Chanel Coco Mademoiselle, Chanel Allure Homme Sport sau Chanel Gabrielle.

Rating Chanel Bleu de Chanel

Adaugă o nouă recenzie

1.0
1 Evaluare
1
aspectul flaconului
persistența parfumului
intensitatea
impresia generală