Carolina Herrera 212 VIP Rosé Pills

eau de parfum pentru femei 20 ml

1×
Carolina Herrera 212 VIP Rosé Pills eau de parfum pentru femei 20 ml
20 ml

Cod: CHR1010 | Acest produs este momentan indisponibil

Urmărește disponibilitatea produselor

Carolina Herrera 212 VIP Rosé Pills
20 ml

Urmărește disponibilitatea produselor

Descriere parfum Carolina Herrera 212 VIP Rosé Pills

Carolina Herrera 212 VIP Rosé Pills Eau de Parfum este un parfum irezistibil, cu un parfum unic pentru a vă însoţi toată ziua.

  • parfum de flori și fructe
  • pentru femeia modernă și încrezătoare
  • pentru toată ziua, dar și la ocazii deosebite

Compoziție

Note varf
sampanie, tonuri de fructe
Note inima
floare de piersic
Note baza
cihlimbar, mosc alb, tonuri lemnoase
Grupe de parfumuri
de fructe, florale

Despre brand Carolina Herrera

„Mă simt responsabilă pentru femeia de astăzi - responsabilă să o fac să se simtă încrezătoare în sine, modernă și, mai ales, frumoasă". Cuvintele designerului de modă venezuelean Carolina Herrera se regăsesc în idealurile brandului pe care ea, în 1980, l-a creat, dându-i numele său.

Influențată de cultura și de moda internațională, Carolina Herrera s-a remarcat de la început printr-un stil personal de excepție. Cu sprijinul Dianei Vreeland, legendar editor de modă al revistei Vogue, colecțiile Carolinei au debutat la Metropolitan Club din New York, în aclamațiile criticilor. Curând, creațiile ei au îmbrăcat personalități ca Jacqueline și Caroline Kennedy, Laura Bush și, ulterior, Michelle Obama.

Brandul a pătruns cu succes în lumea parfumurilor în anul 1988, prin lansarea primului parfum Carolina Herrera. Ulterior, Carolina Herrera a uimit publicul cu colecția Carolina Herrera 212, denumită astfel după îndrăgitul cartier Manhattan - sau cu apa de parfum Carolina Herrera Good Girl. Ca și celelalte parfumuri - și ca întregul brand, de altfel - Good Girl simbolizează luxul, eleganța și tradiția.

Rating Carolina Herrera 212 VIP Rosé Pills

Adaugă o nouă recenzie

2.0
1 Evaluare
1
aspectul flaconului
persistența parfumului
intensitatea
impresia generală