Carolina Herrera 212 NYC Men deodorant spray pentru bărbați

Economisiți 15%
Producătorul a ambalat acest produs fără celofan.
- Descriere parfum
- Despre brand
- Rating 1
Descriere parfum Carolina Herrera 212 NYC MenCompoziție
Combinați-vă parfumurile într-un tot armonios. Deodorantul Carolina Herrera 212 NYC Men emană aceeași aromă ca și parfumul dvs., cu care formează perechea perfectă.
Caracteristici:
- protejează împotriva mirosurilor neplăcute
- conferă o senzație de confort și curățenie, de lungă durată
- amplifică intensitatea parfumului din aceeași colecție
Cum se utilizează:
Se poate repeta oricând în timpul zilei. Ideal pentru utilizarea zilnică.
Compoziție
- Note varfNotele de vârf – Ele se dezvoltă imediat după aplicarea parfumului. Creează prima impresie și tind să fie destul de intense, dar nu și de lungă durată.
- flori de portocal, lamaie, piper
- Note inimaNotele de mijloc – (sau inima parfumului) se resimt la câteva minute după ce notele de vârf se dispar. Notele de mijloc au o persistență de 2-3 ore.
- ozon, gardenie, ghimbir, minerale
- Note bazaNotele de bază - Ultimele și, de multe ori, cu cea mai îndelungată persistență pe piele. Țin undeva de la 4 ore la peste o zi.
- cuisoare, lemn de santal
- Tipul ambalajului
- spray
Despre brand Carolina Herrera
„Mă simt responsabilă pentru femeia de astăzi - responsabilă să o fac să se simtă încrezătoare în sine, modernă și, mai ales, frumoasă". Cuvintele designerului de modă venezuelean Carolina Herrera se regăsesc în idealurile brandului pe care ea, în 1980, l-a creat, dându-i numele său.
Influențată de cultura și de moda internațională, Carolina Herrera s-a remarcat de la început printr-un stil personal de excepție. Cu sprijinul Dianei Vreeland, legendar editor de modă al revistei Vogue, colecțiile Carolinei au debutat la Metropolitan Club din New York, în aclamațiile criticilor. Curând, creațiile ei au îmbrăcat personalități ca Jacqueline și Caroline Kennedy, Laura Bush și, ulterior, Michelle Obama.
Brandul a pătruns cu succes în lumea parfumurilor în anul 1988, prin lansarea primului parfum Carolina Herrera. Printre succesele ulterioare se numără colecția Carolina Herrera 212, denumită astfel după îndrăgitul cartier Manhattan și parfumurile pereche Carolina Herrera Good Girl și Bad Boy. Și acestea, la fel ca celelalte parfumuri - și ca întregul brand, de altfel - simbolizează lux, eleganță și tradiție.