Carolina Herrera 212 Glam

eau de toilette pentru femei 60 ml

2×
Carolina Herrera 212 Glam eau de toilette pentru femei 60 ml
Carolina Herrera 212 Glam eau de toilette pentru femei 60 ml
60 ml

Cod: CHR0117 | Acest produs este momentan indisponibil
Un cadou pentru tine
Sticluță reîncărcabilă pentru parfum cadou la cumpărăturile minime de 220 RON. Alegeți-vă culoarea în coșul de cumpărături.
Carolina Herrera 212 Glam
60 ml

Descriere parfum Carolina Herrera 212 Glam

Carolina Herrera 212 Glam 212 Glam EAU de Parfum este un parfum irezistibil, cu un parfum unic pentru a vă însoţi toată ziua.

  • parfum dulce
  • pentru femeia modernă și încrezătoare
  • pentru seară și ocazii deosebite

Compoziție

Note varf
caramel, tonuri dulci
Note inima
trandafir, vata de zahar
Note baza
lemn
Grupe de parfumuri
orientale

Despre brand Carolina Herrera

„Mă simt responsabilă pentru femeia de astăzi - responsabilă să o fac să se simtă încrezătoare în sine, modernă și, mai ales, frumoasă". Cuvintele designerului de modă venezuelean Carolina Herrera se regăsesc în idealurile brandului pe care ea, în 1980, l-a creat, dându-i numele său.

Influențată de cultura și de moda internațională, Carolina Herrera s-a remarcat de la început printr-un stil personal de excepție. Cu sprijinul Dianei Vreeland, legendar editor de modă al revistei Vogue, colecțiile Carolinei au debutat la Metropolitan Club din New York, în aclamațiile criticilor. Curând, creațiile ei au îmbrăcat personalități ca Jacqueline și Caroline Kennedy, Laura Bush și, ulterior, Michelle Obama.

Brandul a pătruns cu succes în lumea parfumurilor în anul 1988, prin lansarea primului parfum Carolina Herrera. Ulterior, Carolina Herrera a uimit publicul cu colecția Carolina Herrera 212, denumită astfel după îndrăgitul cartier Manhattan - sau cu apa de parfum Carolina Herrera Good Girl. Ca și celelalte parfumuri - și ca întregul brand, de altfel - Good Girl simbolizează luxul, eleganța și tradiția.

Rating Carolina Herrera 212 Glam

Adaugă o nouă recenzie

3.0
2 Evaluare
1
1
aspectul flaconului
persistența parfumului
intensitatea
impresia generală