Bourjois Volume 1 Seconde

mascara cu efect de volum

Bourjois Volume 1 Seconde mascara cu efect de volum
Bourjois Volume 1 Seconde mascara cu efect de volum
Bourjois Volume 1 Seconde mascara cu efect de volum
Bourjois Volume 1 Seconde mascara cu efect de volum
Bourjois Volume 1 Seconde mascara cu efect de volum
Bourjois Volume 1 Seconde mascara cu efect de volum
Bourjois Volume 1 Seconde mascara cu efect de volum
Bourjois Volume 1 Seconde mascara cu efect de volum
culoare 61 Black 12 ml

Cod: BOU1074 | Acest produs este momentan indisponibil

Urmărește disponibilitatea produselor

Te anunțăm imediat, prin e-mail, când produsul reapare în stoc. Depinde numai de tine dacă alegi să profiți de ofertă.

Bourjois Volume 1 Seconde
culoare 61 Black 12 ml

Urmărește disponibilitatea produselor

Te anunțăm imediat, prin e-mail, când produsul reapare în stoc. Depinde numai de tine dacă alegi să profiți de ofertă.

Descriere cosmetice Bourjois Volume 1 Seconde

Rimelul Bourjois Volume 1 Seconde conferă genelor o lungime maximă și un volum incredibil.

Caracteristici:

  • asigură un volum maxim, de la primul strat
  • separă individual fiecare geană
  • prelungește genele
  • efect de lungă durată

Cum se utilizează:
Rimelul se aplică pe gene, prin tușe delicate, de la rădăcini la vârfuri. Pentru un plus de intensitate, se aplică mai multe straturi.

Caracteristici

Culoare
negru
Rezistent la apă
nu
Tipuri de mascara
pentru volum

Despre brand Bourjois

Brand-ul francez Bourjois, fondat în anul 1863 de către vizionarul Joseph-Albert Ponsine, este specializat mai ales în cosmetica decorativă. Primele sale produse au fost bastonașele de machiaj pe bază de ceară, destinate cu precădere actorilor de teatru și purtând nume comice ca „Jealous“ („gelos“) sau „Lovesick“ („bolnav de Dragoste”).
La momentul actual, Bourjois oferă o gamă variată de produse – rimel, dermatografe, rujuri, demachiante, deodorante, geluri de duş, parfumuri și altele – destinate mai ales femeilor. Se străduieşte însă să-şi urmeze filozofia originală și să ofere clienților calitate de vârf la preţuri rezonabile. Fardurile Bourjois sunt îndrăznețe, elegante și de bun gust, potrivite oricărei ocazii și dispoziții. Parfumurile vă surprind prin senzualitate și intensitate.
De menționat că „sora mai tânără a lui Chanel“ (cum se prezintă însăși marca Bourjois) este literalmente obsedată de culori. În catalogul său găsiți 400 de nuanțe, dintre care un sfert se schimbă în fiecare an, în funcție de trendurile actuale. Un mare accent se pune pe designul ambalajului – Bourjois chiar lansează cu regularitate ediții de colecție limitate, în stil vintage.
Bourjois se mândrește cu străduința sa neîncetată de a dezvolta produse noi. A inventat, printre altele, rimelul cu două capete (Coup de Théâtre) sau fardurile de pleoape pudră în cutiuțe, cu pensula inclusă (Suivez Mon Regard). Cosmetica Bourjois este îndrăgită nu doar de stiliștii profesionişti, ci și de o serie de celebrități ca, de exemplu, Kate Hudson, Jessica Simpson, Kate Middleton sau membrii faimosului grup One Direction.
Marca Bourjois îi va încânta cu siguranță pe toți cei care doresc să arate bine şi să-și creeze propria imagine personalizată, sunt creativi.

 

Meniu