Bourjois Wake Me!

gel de dus jeleu cu vitamine

Bourjois Wake Me! gel de dus jeleu cu vitamine
Bourjois Wake Me! gel de dus jeleu cu vitamine
250 ml

Cod: BOU0706 | Acest produs este momentan indisponibil
Un cadou pentru tine
Un cadou pentru tine
Un cadou pentru tine
Un cadou pentru tine
La cumpărarea oricăror produse de minim 190 RON vă puteți alege în coșul de cumpărături un cadou din oferta noastră specială cu cadouri de vară.

Descrierea produsului Bourjois Wake Me!

Gelul de duș Bourjois Wake Me! este o parte esențială a rutinei zilnice de igienă. Curăță pielea ușor, dar temeinic și îi conferă hidratarea necesară.

Caracteristici:

  • hrănește și tratează pielea
  • hidratează intens
  • lasă pielea catifelată, moale și netedă
  • testat dermatologic

Cum se utilizează:
Se aplică în timpul dușului sau al băii. Se aplică pe întregul corp și se clătește cu apă caldă.

Caracteristici

Tipul de piele
pentru toate tipurile de piele

Despre brand Bourjois

Brand-ul francez Bourjois, fondat în anul 1863 de către vizionarul Joseph-Albert Ponsine, este specializat mai ales în cosmetica decorativă. Primele sale produse au fost bastonașele de machiaj pe bază de ceară, destinate cu precădere actorilor de teatru și purtând nume comice ca „Jealous“ („gelos“) sau „Lovesick“ („bolnav de Dragoste”).
La momentul actual, Bourjois oferă o gamă variată de produse – rimel, dermatografe, rujuri, demachiante, deodorante, geluri de duş, parfumuri și altele – destinate mai ales femeilor. Se străduieşte însă să-şi urmeze filozofia originală și să ofere clienților calitate de vârf la preţuri rezonabile. Fardurile Bourjois sunt îndrăznețe, elegante și de bun gust, potrivite oricărei ocazii și dispoziții. Parfumurile vă surprind prin senzualitate și intensitate.
De menționat că „sora mai tânără a lui Chanel“ (cum se prezintă însăși marca Bourjois) este literalmente obsedată de culori. În catalogul său găsiți 400 de nuanțe, dintre care un sfert se schimbă în fiecare an, în funcție de trendurile actuale. Un mare accent se pune pe designul ambalajului – Bourjois chiar lansează cu regularitate ediții de colecție limitate, în stil vintage.
Bourjois se mândrește cu străduința sa neîncetată de a dezvolta produse noi. A inventat, printre altele, rimelul cu două capete (Coup de Théâtre) sau fardurile de pleoape pudră în cutiuțe, cu pensula inclusă (Suivez Mon Regard). Cosmetica Bourjois este îndrăgită nu doar de stiliștii profesionişti, ci și de o serie de celebrități ca, de exemplu, Kate Hudson, Jessica Simpson, Kate Middleton sau membrii faimosului grup One Direction.
Marca Bourjois îi va încânta cu siguranță pe toți cei care doresc să arate bine şi să-și creeze propria imagine personalizată, sunt creativi.