Bourjois Cleansers & Toners

tonic pentru toate tipurile de ten

Bourjois Cleansers & Toners tonic pentru toate tipurile de ten
Bourjois Cleansers & Toners tonic pentru toate tipurile de ten
Bourjois Cleansers & Toners tonic pentru toate tipurile de ten
250 ml

Cod: BOU0131 | Acest produs este momentan indisponibil

Urmărește disponibilitatea produselor

Te anunțăm imediat, prin e-mail, când produsul reapare în stoc. Depinde numai de tine dacă alegi să profiți de ofertă.

Bourjois Cleansers & Toners
250 ml

Urmărește disponibilitatea produselor

Te anunțăm imediat, prin e-mail, când produsul reapare în stoc. Depinde numai de tine dacă alegi să profiți de ofertă.

Descriere cosmetice Bourjois Cleansers & Toners

Produsul tonic Bourjois Cleansers & Toners ajută la curățarea finală, la armonizarea și la înviorarea pielii.

Caracteristici:

  • debarasează pielea de impurități și de grăsime
  • hidratează și hrănește pielea
  • lasă pielea fină, moale și radioasă
  • împrospătează și iluminează

Ingrediente:

  • fără alcool

Cum se utilizează:
Se aplică pe un tampon cosmetic și se tratează pielea, cu mișcări circulare. Se utilizează în fiecare dimineață și/sau seară.

Caracteristici

Consistență
tonic
Tipul de ten
pentru toate tipurile de piele

Despre brand Bourjois

Brand-ul francez Bourjois, fondat în anul 1863 de către vizionarul Joseph-Albert Ponsine, este specializat mai ales în cosmetica decorativă. Primele sale produse au fost bastonașele de machiaj pe bază de ceară, destinate cu precădere actorilor de teatru și purtând nume comice ca „Jealous“ („gelos“) sau „Lovesick“ („bolnav de Dragoste”).
La momentul actual, Bourjois oferă o gamă variată de produse – rimel, dermatografe, rujuri, demachiante, deodorante, geluri de duş, parfumuri și altele – destinate mai ales femeilor. Se străduieşte însă să-şi urmeze filozofia originală și să ofere clienților calitate de vârf la preţuri rezonabile. Fardurile Bourjois sunt îndrăznețe, elegante și de bun gust, potrivite oricărei ocazii și dispoziții. Parfumurile vă surprind prin senzualitate și intensitate.
De menționat că „sora mai tânără a lui Chanel“ (cum se prezintă însăși marca Bourjois) este literalmente obsedată de culori. În catalogul său găsiți 400 de nuanțe, dintre care un sfert se schimbă în fiecare an, în funcție de trendurile actuale. Un mare accent se pune pe designul ambalajului – Bourjois chiar lansează cu regularitate ediții de colecție limitate, în stil vintage.
Bourjois se mândrește cu străduința sa neîncetată de a dezvolta produse noi. A inventat, printre altele, rimelul cu două capete (Coup de Théâtre) sau fardurile de pleoape pudră în cutiuțe, cu pensula inclusă (Suivez Mon Regard). Cosmetica Bourjois este îndrăgită nu doar de stiliștii profesionişti, ci și de o serie de celebrități ca, de exemplu, Kate Hudson, Jessica Simpson, Kate Middleton sau membrii faimosului grup One Direction.
Marca Bourjois îi va încânta cu siguranță pe toți cei care doresc să arate bine şi să-și creeze propria imagine personalizată, sunt creativi.